Moja mała twórczość

Serdecznie zapraszam do obejrzenia mojej małej "twórczości". Postaram się pokazać to co robię w wolnych chwilach. Jeśli coś Ci się spodobało - mogę coś podobnego wykonać dla Ciebie. Pisz śmiało na madmad35opole@interia.pl . Na pewno się dogadamy.
Blog poszerzę również o krótkie informacje na temat kosmetyków, które trafiają do mojej kosmetyczki. Pozdrawiam Magda

środa, 8 stycznia 2014

PRZEGLĄD POCZTOWY

MOJE ZAKUPY NA TRINY.PL

Ostatnio polubiłam zakupy na stronie www.triny.pl Strona jest przejrzysta, produkty fajnie opisane, a przesyłka szybka i bezproblemowa.

Tym razem skupiłam się na NOWOŚCIACH w sklepie internetowym z serii KĄPIEL AGAFII

Oto co trafiło wczoraj do mojego domu:

KĄPIEL AGAFII - SZAMPON oraz BALSAM PIELĘGNUJĄCY I CHRONIĄCY KOLOR

Balsam przeznaczony do głębokiego odżywienia i skutecznej ochrony farbowanych włosów. Utrzymuje nasycony kolor włosów. Balsam Cena: 9,60zł/100ml  tutaj>>>
Szampon, który chroni kolor włosów farbowanych. Utrzymuje nasycenie koloru, blask i elastyczność włosów. Szampon Cena: 9,20zł/100ml tutaj>>>
 

KĄPIEL AGAFII - SPECJALNY BALSAM - AKTYWATOR WZROSTU WŁOSÓW I SZAMPON

Szampon, który stymuluje porost włosów. Bogaty w witaminę C, która zachowuje młodość włosów. Włosy są miękkie i puszyste. Cena: 9,20zł/100ml   tutaj>>
Balsam do włosów przeznaczony do pielęgnacji osłabionych włosów. Wygładza włosy, zmiękcza je i ułatwia rozczesywanie.  Cena: 9,60zł/100ml tutaj>>>

KĄPIEL AGAFII - MASKA DO TWARZY BŁĘKITNA OCZYSZCZAJĄCA NA WODZIE CHABROWEJ

KĄPIEL AGAFII - MASKA DO WŁOSÓW SIEDMIU SIŁ

Maska do twarzy na bazie błękitnej glinki, która doskonale oczyszcza skórę, zwęża pory i usuwa nadmiar sebum.
CENA: 11,60zł/100ml  tutaj>>>

Maska intensywnie odżywia i nawilża skórę głowy, wzmacnia cebulki i stymuluje wzrost włosów. Nie obciąża włosów.
CENA: 8,80zł/100ml   tutaj>>>

Jestem bardzo ciekawa tych produktów. Zobaczymy jak się sprawdzą na moich włosach i czy poprawi się ich wzrost i kondycja.

Czy coś Was zaciekawiło?

1 komentarz:

  1. Ciekawią mnie produkty Babuszki Agafii - szczególnie że kremy do twarzy maja świetne :)

    OdpowiedzUsuń