Moja mała twórczość

Serdecznie zapraszam do obejrzenia mojej małej "twórczości". Postaram się pokazać to co robię w wolnych chwilach. Jeśli coś Ci się spodobało - mogę coś podobnego wykonać dla Ciebie. Pisz śmiało na madmad35opole@interia.pl . Na pewno się dogadamy.
Blog poszerzę również o krótkie informacje na temat kosmetyków, które trafiają do mojej kosmetyczki. Pozdrawiam Magda

czwartek, 27 stycznia 2011

Bransoletka - spóźnione wyzwanie

Lubię brać udział w różnych wyzwaniach. Chciałam wziąć udział w wyzwaniu w Art-piaskownicy, ale jakoś pomyrdały mi się daty.
http://art-piaskownica.blogspot.com/2011/01/koloroton-1-ki.html

Oto moja bransoletka
bransoletka z koralem
Wykonałam ją z naturalnych korali i seledynowych koralików. Zdjęcie nie oddaje jej autentycznych kolorów, bo robione komórką, no ale mój aparat niestety znowu nie działa.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz