Moja mała twórczość

Serdecznie zapraszam do obejrzenia mojej małej "twórczości". Postaram się pokazać to co robię w wolnych chwilach. Jeśli coś Ci się spodobało - mogę coś podobnego wykonać dla Ciebie. Pisz śmiało na madmad35opole@interia.pl . Na pewno się dogadamy.
Blog poszerzę również o krótkie informacje na temat kosmetyków, które trafiają do mojej kosmetyczki. Pozdrawiam Magda

czwartek, 13 stycznia 2011

Moje wariacje przyrodnicze

Jako przyrodnik z wykształcenia i z zamiłowania, nie potrafię się oprzeć dodatkom z wizerunkiem roślin i zwierząt. Zakupiłam kilka fajnych zawieszek i stworzyłam m.in takie "dzieła".

Jaszczureczki  
Koraliki szklane - dwukolorowe (zielono-niebieskie), zawieszka z jaszczurkami.

Ważki z agatem
Kolczyki wykonano z agatu i koralików szklanych, zawieszka z ważką.

Millefiori z kociaczkami
Kolczyki wykonane z koralików typu millefiori w kształcie kostek, zawieszki to małe kotki.

Welurowe zabawki kota
Tym razem większe kotki ozdobione białymi koralikami welurowymi oraz fioletowymi koraliczkami typu spectra.

Paw z kocim okiem
Kolczyki wykonane z koralików typu kocie oko. Ich barwa zależy od ilości padającego światła - od niebieskiego po ciemny granat. Zawieszka - paw.

Kocie oczy
Tym razem kocie oczy, połączyłam ze szklanymi koralikami w kolorze błękitu. Zawieszka koty.


Winogronka
Owalne koraliki w kolorze niebieskim, zawieszka winogrona.

Ptaki
Koraliki tego samego kształtu i koloru jak powyżej, na nich ptaki wzbijające się do lotu.

Skrzydlate kule
Piękne fioletowe welurowe kule, do nich dołączone duże skrzydła. Pięknie się prezentują. Zrobiłam jeszcze taką zawieszkę na łańcuszek.

Duże liście
Szklane kule przeźroczyste i barwione na biało. Zawieszka duże liście.

To tylko przykładowe kolczyki jakie wykonałam. Mam jeszcze zawieszki ze słonikami, pieskami, orzełkami czy żabkami oraz wiele kształtów liści i kwiatów. Cena kolczyków uzależniona od użytych materiałów, które można dowolnie dobierać wg upodobań kolorystycznych i wagowych (szkło, kamienie naturalne -  cięższe) oraz od zawieszek. 
7 - 15zł

ZAPRASZAM !!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz