Moja mała twórczość

Serdecznie zapraszam do obejrzenia mojej małej "twórczości". Postaram się pokazać to co robię w wolnych chwilach. Jeśli coś Ci się spodobało - mogę coś podobnego wykonać dla Ciebie. Pisz śmiało na madmad35opole@interia.pl . Na pewno się dogadamy.
Blog poszerzę również o krótkie informacje na temat kosmetyków, które trafiają do mojej kosmetyczki. Pozdrawiam Magda

niedziela, 16 stycznia 2011

Sobotnie tworzenie

Miałam w planach zacząć Walentynkowe tworzenie, jednak dostałam małe zamówienia i postanowiłam najpierw się nimi zająć. Stworzyłam wczoraj 3 zakładki, 3 pary kolczyków i zawieszkę do kompletu. Powstała też bransoletka.
Oto wyniki mojego tworzenia:
Koralowe kapelusze
Kolczyki wykonałam z naturalnego korala na srebrnych biglach. Zawieszki są srebrzone. Śliczne letnie kapelusze.
Cena takich kolczyków to 15zł

Zawieszka z kapeluszem
Wczoraj wykonałam też komplet składający się z kolczyków i zawieszki na łańcuszek. Naturalny kamień w kolorze pomarańczowym, zawieszka ze słomkowym kapeluszem.
Cena 6zł

Duża zakładka z ważką
Zakładka wykonana z koralików "zeberka", szklanego koralika LAMPWORK, oraz czarnych perełek. Zawieszka mała ważka.
Koszt zakładki 16zł
Zakładka z winogronem
Zakładka wykonana z koralików szklanych typu spectra, kolory: piękny fiolet i dwukolorowe fioletowo-błękitne. Zawieszka z kiścią winogron.

Bransoletka  
 Bransoletka wykonana na zamówienie do kompletu kolczyków. Koraliki szklane przeźroczyste i koraliki marmurkowe niebiesko-zielone. Między koralikami srebrne kuleczki. Bardzo fajne zapięcie.
Cena takiej biżuterii to ok 14zł.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz