Moja mała twórczość

Serdecznie zapraszam do obejrzenia mojej małej "twórczości". Postaram się pokazać to co robię w wolnych chwilach. Jeśli coś Ci się spodobało - mogę coś podobnego wykonać dla Ciebie. Pisz śmiało na madmad35opole@interia.pl . Na pewno się dogadamy.
Blog poszerzę również o krótkie informacje na temat kosmetyków, które trafiają do mojej kosmetyczki. Pozdrawiam Magda

czwartek, 13 stycznia 2011

Różności kolczykowe

Zostało mi jeszcze parę zdjęć przedstawiających kolczyki, które wykonałam w ostatnim czasie. Większość z nich bardzo podobała się moim bliskim i znajomym. Wykonałam więc ich kilka wersji kolorystycznych na ich prośbę.

Pastelowe mazianie
Kolczyki kulki w pastelowym odcieniu. Pasują do wielu kolorów ubrań, nie są ciężkie i długie. Zrobiłam też wersję kolorystyczną zielono-niebieską (koraliki te zastosowałam też w kolczykach z jaszczurkami)
Cena 5zł

Duże kule
Szklane kule dwukolorowe, niebiesko-różowe. Inne wersje kolorystyczne niebiesko-czarne.
Cena 5zł

Koralikowe różności
Długie kolczyki, zakończone dużą kulką. Na łańcuszku zawieszone mniejsze koraliczki o różnej barwie.
Cena 6zł

Koła z masy perłowej
Koraliczki i masa perłowa. Długość koralików wg życzenia, można podwiesić masę perłową na większej ilości koraliczków. Zrobiłam też wersję w kolorze pudrowego różu i z masą perłową w kształcie trójkątów.
Cena 6zł
Słomkowe kapelusze
Naturalne kamienie koloru pomarańczowego połączone z zawieszką słomkowy kapelusz. Bardzo fajny letni wzór, wspomnienie wakacji w ten zimowy dzień. Wykonałam też takie kolczyki z koralem.
Cena 10zł

Wariacja z kostkami
Szklane kostki połączone z kostkami do gry. Inna wersja kolorystyczna - róż.
Cena 6zł

Pumeksowe kule
Koraliki z pięknego fioletowego pumeksu. Lekkie. Inne wersje kolorystyczne - białe
Cena 6zł

Sople w odcieniu niebieskim
Bardzo fajne kolczyki w kształcie sopli, wykończone koralikami w odcieniu niebieskim. Inne wersje kolorystyczne - różowe, czerwone, zielone.
Cena 5zł

Zabawy kształtem
Połączone koraliki w odcieniu niebieskim i różnym kształcie i wielkości.
Cena 5zł

Delikatne kuleczki
Koraliczki typu spectra ze srebrnymi drobinkami, delikatne o pięknym fioletowym kolorze.
Cena 5zł

Już za miesiąc WALENTYNKI, moje nowe "prace" poświęcę tematyce miłosnej.

Zdjęcia wkrótce !!!

ZAPRASZAM !!!

2 komentarze:

  1. niebiesko różowe kolczyki są urocze! masz wyczucie dobrego smaku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękuję, miło mi słyszeć takie pochwały

    OdpowiedzUsuń