Moja mała twórczość

Serdecznie zapraszam do obejrzenia mojej małej "twórczości". Postaram się pokazać to co robię w wolnych chwilach. Jeśli coś Ci się spodobało - mogę coś podobnego wykonać dla Ciebie. Pisz śmiało na madmad35opole@interia.pl . Na pewno się dogadamy.
Blog poszerzę również o krótkie informacje na temat kosmetyków, które trafiają do mojej kosmetyczki. Pozdrawiam Magda

wtorek, 15 lutego 2011

Biżuteryjne komplety

Ostatnio wykonane komplety na każdą okazję.
bransoletka z różyczkami
kolczyki koła z różyczkami
Komplet wykonany ze szklanych koralików w kolorze pudrowego różu i ciemnoniebieskim. Pomiędzy koralikami malutkie różyczki.

zestaw z połyskiem
Komplet bransoletka i kolczyki wykonane z koralików szklanych spectra. Kolory koralików fioletowy, niebiesko-fioletowy i niebiesko-różowy. W pierwszym zamierzeniu wykonany na wyzwanie Trzy kolory o którym pisałam wcześniej.

naszyjnik w czerni
bransoletka

zakręcone kolczyki
Komplet wykonany z czarnych perełek i koralików biało-czarnych z żywicy.

biało-czarny zestaw
Komplet wykonany ze szklanych koralików i czarnych perełek do bransoletki delikatne długie kolczyki.

delikatny naszyjnik
kolczyki czarne perły
Komplecik naszyjnik i kolczyki. wszystko wykonane z czarnych perełek i czarnej perły fasetowanej.

Zdjęcia kiepskie, ale chciałam zamieścić nowe prace na blogu. Postaram się jej wkrótce wymienić na lepsze.

1 komentarz:

  1. Oj takich kompletów to ja również mam całą masę i muszę przyznać, że bardzo je lubię. Tym bardziej, że wiem iż zrobiłam je własnoręcznie. Kupuję różnego rodzaju półfabrykaty w https://pl.silvexcraft.eu/ i jak mam już wszystko co mi potrzebne to po prostu zabieram się do pracy.

    OdpowiedzUsuń