Moja mała twórczość

Serdecznie zapraszam do obejrzenia mojej małej "twórczości". Postaram się pokazać to co robię w wolnych chwilach. Jeśli coś Ci się spodobało - mogę coś podobnego wykonać dla Ciebie. Pisz śmiało na madmad35opole@interia.pl . Na pewno się dogadamy.
Blog poszerzę również o krótkie informacje na temat kosmetyków, które trafiają do mojej kosmetyczki. Pozdrawiam Magda

wtorek, 15 lutego 2011

W poszukiwaniu wiosny

Wiosno, gdzie jesteś? Czekam na Ciebie z utęsknieniem. Brakuje mi kontaktu z soczystym pięknym zielonym kolorem i żółtych żonkili na mojej działeczce. Swoją tęsknotę ukazałam w swojej biżuterii.
Drewniane marzenie
Kolczyki w ślicznych kolorach soczystej zieleni i słodkiej żółci. Koraliki i zawieszka drewniane stąd bardzo lekkie.
zielone żabki

Śliczne kolczyki z małymi żabkami zawieszonymi na koralikach o soczystej zielonej barwie. Koraliki typu spectra. Szkoda, że fotki tak słabej jakości - nie oddają ich uroku.

Czekam na takie widoki

2 komentarze:

  1. Ja też tęsknię za wiosną , choć będę mieć wtedy mało czasu na hobby.Piękny kolczykowy pomysł
    jeden i drugi. szkoda, że nie jestem młodsza ponosiłabym te żabki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Tworzysz śliczną biżuterię!
    Dziękuję za udział w moim candy.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń