Moja mała twórczość

Serdecznie zapraszam do obejrzenia mojej małej "twórczości". Postaram się pokazać to co robię w wolnych chwilach. Jeśli coś Ci się spodobało - mogę coś podobnego wykonać dla Ciebie. Pisz śmiało na madmad35opole@interia.pl . Na pewno się dogadamy.
Blog poszerzę również o krótkie informacje na temat kosmetyków, które trafiają do mojej kosmetyczki. Pozdrawiam Magda

wtorek, 15 lutego 2011

Graj w KOLORY #21 - wyzwanie w Art-Piaskownicy


Kolejne wyzwanie Art-Pisakownicy, dotyczyło wykorzystania w swoich pracach kolorów w odcieniu brązu.
Można było wykorzystać też słoneczny żółty kolor oraz smolistą czerń. Stworzyłam bransoletkę.
Do jej wykonania wykorzystałam czarne perły, żółte szklane koraliki i prostokątne koraliczki w odcieniu ciemnego brązu. Niestety zdjęcia nie są najlepsze i nie widać dokładnie zastosowanych barw. Oto fotki mojej pracy.

Jak tylko uda mi się dorwać jakiś aparat to zmienię fotki. Pozdrawiam organizatorki i dziękuję za miłą zabawę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz