Moja mała twórczość

Serdecznie zapraszam do obejrzenia mojej małej "twórczości". Postaram się pokazać to co robię w wolnych chwilach. Jeśli coś Ci się spodobało - mogę coś podobnego wykonać dla Ciebie. Pisz śmiało na madmad35opole@interia.pl . Na pewno się dogadamy.
Blog poszerzę również o krótkie informacje na temat kosmetyków, które trafiają do mojej kosmetyczki. Pozdrawiam Magda

poniedziałek, 8 lipca 2013

Kolorowe lato na paznokciach cz.9

Chociaż akcja u Maliny się skończyła, kolorowe paznokcie tak mi się spodobały, że postanowiłam pokazać Wam kolejny post z pazurkami. Na początku września wybiorę swój kolor lata 2013. Oto dzisiejszy bohater:
Lakier do paznokci Colour Breeze,
 ORIFLAME, kolor SUMMER SUN
Lakier pochodzi z letniej kolekcji Oriflame przygotowanej przez Jonasa Wramella - wizażyste gwiazd, specjalnie dla tej firmy. W skład kolekcji wchodzi 5 lakierów i pomadki.
http://konsultantkapogodzinach.blox.pl
Mnie od razu urzekł odcień żółtego. Nidy nie miałam takiego koloru w mojej kolekcji, więc się na niego zdecydowałam. Piękny słoneczny kolor z drobinkami iskrzącymi się na paznokciach.

Moja opinia:
Opakowanie:
Zgrabna buteleczka, bardzo fajnie się zakręca i odkręca. Pędzelek nie za gruby, ale ładnie się pokrywa płytkę paznokcia.
Konsystencja:
Typowa dla lakierów, niezbyt rzadka i niezbyt gęsta.
Użycie:
Lakier bardzo słabo kryje po pierwszym pomalowaniu paznokci. Widać delikatne smugi.

Aby uzyskać ładny kolor trzeba nałożyć go trzykrotnie, dość grubą warstwą. Wówczas niestety długo schnie.

Efekt końcowy na moich paznokciach
Kolor śliczny, delikatny słoneczny, typowo wakacyjny. Pewnie jeszcze zagości na moich paznokciach, samodzielnie lub w jakimś połączeniu.

Moja ocena:
5/6

Cena lakieru bez promocji: 17zł/7ml

Ja pewnie skuszę się jeszcze na jeden kolorek, ale poczekam na promocyjną cenę.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz