Moja mała twórczość

Serdecznie zapraszam do obejrzenia mojej małej "twórczości". Postaram się pokazać to co robię w wolnych chwilach. Jeśli coś Ci się spodobało - mogę coś podobnego wykonać dla Ciebie. Pisz śmiało na madmad35opole@interia.pl . Na pewno się dogadamy.
Blog poszerzę również o krótkie informacje na temat kosmetyków, które trafiają do mojej kosmetyczki. Pozdrawiam Magda

niedziela, 7 lipca 2013

Moje lipcowe zakupy

Przyszedł czas na uzupełnienie wyjazdowej kosmetyczki. Udałam się wieć na zakupy, a oto moje kosmetyczne nabytki:
Zakupy w YVES ROCHER:
1. Szampon oczyszczający do włosów przetłuszczających się.
Aktywnym składnikiem jest tutaj pokrzywa. Ma ona właściwości przeciwłojotokowe. Zapach taki sobie, ale mam nadzieje na skuteczne działanie.
2. Un Matin au Jardin Bez mleczko do ciała
Mleczko o pięknym zapach bzu, urzekło mnie tym zapachem dlatego kupiłam.
3. Szampon chroniący blask włosów farbowanych

Składnikiem aktywnym jest tutaj Głóg, ma on właściwości ochronne. Szampon nie zawiera silikonów więc nie obciąża włosów.

1. Pianka do golenia. ISANA
Przeważnie stosuję golarkę elektryczną, ale dostałam fajną golorkę jednorazową i postanowiłam ją przetestować.
2. Dezodorant Rexona
Lubię dezodoranty tej firmy a akurat w denku znalazł się mój antyperspirant więc uzupełniłam zapas. Akurat trafiła się wersja maxi, zostanie w domowym koszyku.
3. Dezodorant DOVE. Go Fresh Anti-Perspiranat Pomegranate & Lemon Verbena
Urzeczona zapach kupiłam go na wyjazd, wielkościowo mieści się w mojej kosmetyczce.
1. Dax Sun - Mleczko SOS po przedawkowaniu słońca Dax Cosmetics
Mleczko SOS polecane do stosowania w przypadku silnego podrażnienia i dyskomfortu skóry wywołanego zbyt intensywnym opalaniem.
Taki produkt latem musi być pod ręką. Choć stosuję kremy z filtrem słoneczko czasami mnie zbyt mocno spieka, mam nadzieję, że się sprawdzi.

2. Green Pharmacy, Szampon do włosów normalnych i przetłuszczających się z nagietkiem lekarskim.
Kolejny szampon. Kupiłam by go przetestować, polecała mi ten szampon koleżanka. Zobaczymy jak się sprawdzi u mnie.

3. Rival de Loop, Gesichts Wasser Ginko & Gurke
Tonik z wyciągiem z ginkgo i ogórka. Przeznaczony do skóry suchej i wrażliwej. Delikatnie oczyszcza skórę, nie naruszając jej naturalnej warstwy ochronnej oraz przygotowuje ją do dalszych zabiegów kosmetycznych. Bezalkoholowy.
Ze względu na skórę mieszaną czasami stosuję też toniki do skóry suchej i wrażliwej.
No i zestaw maseczek i peelingów:
Ziaja:
1. Maska regenerująca z glinką brązową. Przeznaczona do każdego rodzaju skóry.
2. Maska anty stres z glinką żółtą. Przeznaczona do każdego rodzaju skóry.
3. Maska oczyszczająca . Maska kaolinowa z glinką szarą do skóry mieszanej, tłustej, trądzikowej.
4. Lirene Aqua Cristal – Maseczka nawilżająco kojąca na twarz, dekolt i szyję
5. Perfecta SPA dla dłoni. Manicure Pielęgnacyjny, Szafirowy peeling + regenerująca maska - serum do rąk


To już wszystkie zakupy i moje zapasy na lipiec. Czy coś z tego używałyście? 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz