Moja mała twórczość

Serdecznie zapraszam do obejrzenia mojej małej "twórczości". Postaram się pokazać to co robię w wolnych chwilach. Jeśli coś Ci się spodobało - mogę coś podobnego wykonać dla Ciebie. Pisz śmiało na madmad35opole@interia.pl . Na pewno się dogadamy.
Blog poszerzę również o krótkie informacje na temat kosmetyków, które trafiają do mojej kosmetyczki. Pozdrawiam Magda

poniedziałek, 8 lipca 2013

Kuracja do włosów z 40 aktywnych składników od BingoSpa

Moje włosy ostatnio bardzo wypadały, postanowiłam je wzmocnić i zastosowałam

Kuracja do włosów z 40 aktywnych składników

Opis producenta:
Kuracja zawiera roślinny kompleks ponad 40 aktywnych składników, niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania komórek włosa i skóry głowy.
Dzięki nim kuracja BingoSpa do włosów:
- wzmacnia cebulki włosów,
- zapobiega wypadaniu włosów, działa ochronnie, głęboko oczyszcza skórę głowy,
- działa przeciwtrądzikowo i przeciwłupieżowo,
- reguluje nawilżenie,
- reguluje wydzielanie sebum,
- likwiduje podrażnienia skóry,
- neutralizuje wolne rodniki,
- poprawia ukrwienie skóry głowy,
- chroni naturalny odcień włosów.



Zastosowanie:
Nakładamy na włosy 1/4 nakrętki preparatu, delikatnie wmasowując w skórę głowy. Po 10 minutach preparat należy dokładnie spłukać ciepłą wodą, włosy wysuszyć i rozczesać. Zabieg powtarzać przez 5 dni, następnie profilaktycznie 1-2 razy w tygodniu.


Moja opinia:

Opakowanie:
Dużę 500g opakowanie plastikowe. Preparat zabezpieczony przed wylaniem dodatkowym wieczkiem, na to dopiero nakrętka. Dużą średnica ułatwia nabieranie preparatu na dłoń.


Konsystencja:
Konsystencja niezbyt gęstej śmietany, łatwo się nakłada na włosy, wmasowuje w skórę głowy.
Zapach:
Cudowny. Żadne ziołowe czy apteczne zapachy. Długo utrzymuje się na włosach. Uwielbiam go.

Działanie:
Przyznam szczerze, że cudu przed zastosowaniem tej maski nie oczekiwałam, ale moje zaskoczenie było ogromne. Gdy podczas wcześniejszego czesania na szczotce zostawała garść włosów tak już po trzech dniach stosowania kuracji zostawało ich parę. Teraz jak się czeszę jest ich ok pięciu. To bardzo mało w porównaniu z tym co było. Przeszłam dopiero pięciodniową kurację tym preparatem, ale efekty są widoczne. Włosy są bardziej błyszczące, nie przetłuszczają się tak jak wcześniej, choć szamponu nie zmieniłam. Głowa mnie nie swędzi, nie pojawił się łupież. To mój HIT jeśli chodzi o tego typu kosmetyki do włosów.

Składniki:
Roślinne:
wyciąg z liści rozmarynu lekarskiego
wyciąg z kwiatów rumianka pospolitego
wyciąg z kwiatów arniki górskiej
wyciąg z jasnoty białej
wyciąg z liści szałwii lekarskiej
wyciąg z młodych pędów sosny zwyczajnej
wyciąg z rukwi wodnej
wyciąg z korzenia łopianu większego
wyciąg ze skórki cytryny
wyciąg z bluszczu pospolitego
wyciąg z kwiatów nagietka lekarskiego
wyciąg z kwiatów nasturcji większej
wyciąg z nasion lnu zwyczajnego
wyciąg z aloesu

 Cena:
16zł/500g do kupienia tutaj

Moja ocena: 6/6




 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz