Moja mała twórczość

Serdecznie zapraszam do obejrzenia mojej małej "twórczości". Postaram się pokazać to co robię w wolnych chwilach. Jeśli coś Ci się spodobało - mogę coś podobnego wykonać dla Ciebie. Pisz śmiało na madmad35opole@interia.pl . Na pewno się dogadamy.
Blog poszerzę również o krótkie informacje na temat kosmetyków, które trafiają do mojej kosmetyczki. Pozdrawiam Magda

czwartek, 7 sierpnia 2014

AVON - KREM UPIĘKSZAJĄCY BB ULTIMATE 7S


ANEW ULTIMATE 7S - KREM UPIĘKSZAJĄCY BB SPF 20 UVA/UVB



Gładka i promienna cera bez zmarszczek i przebarwień.

BIAŁA FORMUŁA  ZMIENIA KOLOR PODCZAS APLIKACJI, idealnie dopasowując się do każdej karnacji.



Opis produktu: 
Zapewnia skórze całodzienne nawilżenie, wyrównuje koloryt skóry, nadaje skórze promienny blask oraz redukuje widoczność zmarszczek. Dzięki technologii Pro 7 Sirtuin stymuluje działanie 7 protein młodości, pomagając zwiększać produkcję kolagenu, aby ujędrniać skórę i redukować widoczność zmarszczek
Dzięki odbijającej światło technologii Micro-Sheer+ z cząsteczkami koloru nadaje skórze promienny blask. Krem jest odpowiedni dla cery wrażliwej. zawiera filtr SPF 20. 

Sposób użycia: Rozprowadź równomiernie na skórze twarzy i szyi. Stosuj rano.

Pojemność: 30ml

Cena: 35zł   tutaj>>>


Teraz duża promocja na ten krem

Moja opinia:
Krem w bardzo eleganckim opakowaniu z dozownikiem. Po wydobyciu go z wnętrza buteleczki mam biały kolor z widocznymi maleńkimi drobinkami koloru brązowego.


Bardzo fajnie się rozprowadza na twarzy, ma przyjemny zapach i nie podrażnia moich oczu, co jest bardzo dużym dla mnie plusem.
Po chwili nasza twarz przybiera brązowy odcień, jak z lekką opalenizną. Krem również rozświetla twarz. Ponieważ ja nie lubię połysku stąd go matuję pudrem transparentnym.


Widać różnicę na dłoni, posmarowana i nie posmarowana część.
Utrzymuje się na twarzy bardzo dobrze. Twarz jest gładka, promienna i miła w dotyku. Nie czuje się, że ma się podkład na twarzy. Nie powoduje nadmiernego przetłuszczania się cery co w moim przypadku jest plusem. W upalne dni musiałam go zmatowić jeszcze po ok 4 godzinach. Jednak jak na razie jest to mój ulubiony krem BB. Sprawdza się u mnie bardzo dobrze.
Jest to nowy produkt w serii AVON ULTIMATE, teraz w promocyjnej cenie. Wart uwagi.

Moja ocena: 5,5/6

A Wy używacie kremów BB? Znacie już ten krem? Co o nim sądzicie?


ZAMÓWIENIE Z KATALOGU AVON BĘDĘ ROBIĆ 14 SIERPNIA, JEŚLI JESTEŚ ZAINTERESOWANA ZAKUPEM TEGO KREMU - PISZ.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz