Moja mała twórczość

Serdecznie zapraszam do obejrzenia mojej małej "twórczości". Postaram się pokazać to co robię w wolnych chwilach. Jeśli coś Ci się spodobało - mogę coś podobnego wykonać dla Ciebie. Pisz śmiało na madmad35opole@interia.pl . Na pewno się dogadamy.
Blog poszerzę również o krótkie informacje na temat kosmetyków, które trafiają do mojej kosmetyczki. Pozdrawiam Magda

poniedziałek, 11 sierpnia 2014

L`OREAL PARIS - REVITALIFT MAGIC BLUR


L`OREAL PARIS - REVITALIFT MAGIC BLUR - KREM PRZECIWZMARSZCZKOWY



Kosmetyki z efektem BLUR to innowacyjne produkty, które natychmiastowo redukują widoczność zmarszczek, linii i rozszerzonych porów. Technologia Opti-blur optycznie wygładza powierzchnię skóry za pomocą czynników rozpraszających światło, które jednocześnie pielęgnują skórę. Marka L´Oréal Paris idzie o krok dalej w pielęgnacji anti-age, opracowując formułę zawierającą składniki aktywne: cieszący się uznaniem dermatologów Pro-Retinol A oraz Dermalift, których skuteczność została dowiedziona w codziennym działaniu.


Blur to innowacyjne produkty kosmetyczne, przeznaczone do natychmiastowego wygładzania zmarszczek, linii i porów. Redukują błyszczenie skóry i wyrównują powierzchnię cery.
Technologia Opti-blur optycznie wygładza powierzchnię skóry za pomocą czynników rozpraszających światło, które pielęgnują także samą skórę. Nawilżający Krem Anti-Age Revitalift Magic Blur przeznaczony jest do codziennego stosowania. Korektor Udoskonalający Revitalift Magic Blur można stosować na twarz po nałożeniu kremu na dzień i przed nałożeniem makijażu, ale także jako bazę, wygładzającą i poprawiającą teksturę skóry.

Cena: od 42zł

Moja opinia:
Krem znajduje się w szklanym, bardzo ładnym opakowaniu, barwy czerwonej. Świetnie prezentuje się na półeczce w łazience. Słoiczek dodatkowo zabezpieczony jest plastikową nakrywką, którą łatwo wyciągnąć, bo ma specjalny plastikowy dzyndzyk do podnoszenia wieczka.


Krem ma bardzo fajną konsystencję, barwy delikatnie wpadającej w czerwony. Zapach delikatny, nie podrażniający oczu.


Bardzo dobrze rozprowadza się na skórze i szybko się wchłania.


Po nałożeniu na twarz wyraźnie czuć nawilżenie i gładkość skóry. Krem stosuje dopiero dwa tygodnie, ale jestem z niego bardzo zadowolona. Widzę poprawę wyglądu mojej twarzy. Jest ona wyraźnie nawilżona, delikatne zmarszczki nie są widoczne. Zobaczymy jaki efekt uzyskam po dłuższym stosowaniu. Mam nadzieję, że uda mi się choć trochę zredukować widoczność zaskórników.
To co dla mnie jest ważne, krem nie uczula i nie powoduje nadmiernego przetłuszczania się twarzy.

Serdecznie polecam ten krem.

Ponieważ biorę udział w kampanii L`OREAL PARIS - REVITALIFT MAGIC BLUR, mam do rozdania 3 zestawy próbek tego kremu. Warunek, krótka opinia na temat tego kremu na blogu lub FB.

Znacie ten krem? Jak sprawdza się u Was?

1 komentarz: