Moja mała twórczość

Serdecznie zapraszam do obejrzenia mojej małej "twórczości". Postaram się pokazać to co robię w wolnych chwilach. Jeśli coś Ci się spodobało - mogę coś podobnego wykonać dla Ciebie. Pisz śmiało na madmad35opole@interia.pl . Na pewno się dogadamy.
Blog poszerzę również o krótkie informacje na temat kosmetyków, które trafiają do mojej kosmetyczki. Pozdrawiam Magda

czwartek, 28 sierpnia 2014

AVON - SZMINKA ULTRA COLOR BOLD

AVON - SZMINKA ULTRA COLOR BOLD


NOWOŚĆ KATALOGU 12/20014 AVON to SZMINKA ULTRA COLOR BOLD

Opis produktu:

Szminka Ultra Colour Bold to absolutna nowość. Szminka Avon Ultra Colour Bold zawiera 50% więcej pigmentów w porównaniu z klasyczną szminką Avon dla uzyskania nasyconego koloru już po jednej aplikacji. Szminka Ultra Colour Bold bogata w odżywcze olejki, witaminę E i SPF 15 idealnie zadba o twoje usta latem. Szminka Avon Ultra Colour Bold to pełne pokrycie ust i delikatny połysk. Szminka Ultra Colour Bold ma innowacyjne odkręcane opakowanie, dzięki któremu wystarczy jeden ruch, aby ją otworzyć i osiągnąć natychmiastowy, zniewalający efekt pełnych, zmysłowych ust.



Prezentuje się bardzo ładnie, a na ustach jest jeszcze ładniejsza i bardzo trwała, o czym zdążyłam się już przekonać.

Dostępna jest w 15 odcieniach. Mi najbardziej podoba się Extreme Mauve, a na fotce powyżej jest kolor Coral Burst - nie jest ona na ustach, aż tak bardzo czerwony.

Cena: 20,99zł, ale ja mam kupony na 5 pomadek i wtedy cena wynosi 10,99zł/szt

Tak wyglądają odcienie na mojej dłoni:


 PEONY POP

 RAPID ROSE

 BRIGHT NECTAR


 CORAL BURST

 STARBURST PINK

 FEARLESS FUCHSIA

 EXTREME MAUVE

 HI-DEF PLUM

 POWER PLUM

 RED EXTREME

 RUBY SHOCK

 BERRY BOLD

 BARE IMPACT

 MAX MOCHA

BOLD BORDEAUX

A Wam który odcień podoba się najbardziej?

1 komentarz: