Moja mała twórczość

Serdecznie zapraszam do obejrzenia mojej małej "twórczości". Postaram się pokazać to co robię w wolnych chwilach. Jeśli coś Ci się spodobało - mogę coś podobnego wykonać dla Ciebie. Pisz śmiało na madmad35opole@interia.pl . Na pewno się dogadamy.
Blog poszerzę również o krótkie informacje na temat kosmetyków, które trafiają do mojej kosmetyczki. Pozdrawiam Magda

czwartek, 7 sierpnia 2014

ORIFLAME - ZAKUPY Z KATALOGU NR 11

ORIFLAME KATALOG NR 11


Oto produkty, które kupiłam w katalogu nr 11 ORIFLAME

KREDKA DO POWIEK KAJAL


Kredka w modnych, wyrazistych odcieniach o metaliczno-perłowym połysku. Dzięki kremowej konsystencji łatwo się rozciera, a ostry czubek ułatwia aplikację kreski na powiekach.
Odcień: Magic Ivory

Kolor kremowy. Kredka bardzo fajnie rozprowadza się na powiece. Można ją stosować do kresek, albo używać jako cienia. Mam już jej jeden odcień Mystic Purple i bardzo fajnie się sprawdza.
POLECAM !!!

POMADKA THE ONE 5W1COLOUR STYLIST


Wielofunkcyjna pomadka o bogatej i długotrwałej intensywności koloru i lśniącym wykończeniu. Formułą Flexi Wax Blend sprawia, że usta są nawilżone, a odżywcze masło shea i mieszanka olejków roślinnych zwiększają uczucie komfortu.
 Odcień: Swett Tangerine

 Odcień: Showcase Pink


Pierwszy kolor bardzo mi odpowiada. To takie połączenie różu z odcieniem koralowym. Dość fajnie pokrywa usta i dobrze się na nich utrzymuje. Jaśniejsza niestety już mi się tak nie podoba. Kolor jaśniejszy niż w katalogu i kryje słabiej, podkreślając skórki, czego nie lubię.

OPTIMALS - BIBUŁKI MATUJĄCE


Fajny produkt, idealnie usuwa nadmiar sebum pozwalając pozbyć się połysku na twarzy.

SERIA KOSMETYKÓW VERY ME NEW YORK


Krem do rąk, jest bardzo fajny. Idealnie się wchłania, fajnie nawilża dłonie i nie pozostawia na nich tłustej powłoki. Super zapach, nie podrażniający moich oczu.

Dezodorant antyperspiracyjny 24h - pachnie ładnie, ale jeszcze go nie testowałam czy chroni przed poceniem

WODA TOALETOWA

Nuta zielonych jabłek, maślanych muffinek i soczystych malin. Bardzo fajny letni zapach. utrzymuje się na skórze dość krótko, ale wart wypróbowania teraz w promocyjnej cenie.

WODA TOALETOWA VOYAGER WOMEN


NOWY ZAPACH w Oriflame.
Uwolnij swoją nieustraszoną naturę i zacznij żyć pełną piersią. Woda toaletowa Voyager Woman to ekscytujace momenty wyrażone soczystymi, pełnymi wibracji nutami kwiatów i owoców akka sellowa oraz melanżem akordów kwiatowych i zaskakująco tropikalnych brzmień, które zabiorą Cię poza horyzont codziennych zdarzeń.

Zapach cudowny, bardzo mi się podoba. Będą to kolejne perfumki, które będę używać z przyjemnością. Trwałość zapachu na skórze dość długa. POLECAM !!!

Do kompletu trafił zapach dla mężczyzn. Niech i mój mąż pachnie VOYAGERem


ACTIVELLE - DEZODORANT ANTYPERSPIRACYJNY W KREMIE

Bardzo fajny produkt. Łatwo go rozprowadzić na skórze, idealny po goleniu pach, bo nie podrażnia. Dobrze chroni przed poceniem. POLECAM !!!

KOSMETYCZKA THE ONE


Kosmetyczka ma kolor fioletowy, nie taki jak na zdjęciu. Wykonana z materiału, który można łatwo umyć. Wewnątrz miejsce na umocowanie pędzli do makijażu. W środku po bokach małe kieszonki.


Kosmetyczka jest bardzo pojemna. Trochę ułatwiła mi uporządkowanie kosmetyków. Mogłaby jeszcze mieć jakieś kieszonki wewnątrz, jakiś organizer.

Jak się Wam podobają moje zakupy? Coś Was zainteresowało?

JEŚLI CHCESZ COŚ KUPIĆ W ORIFLAME - PISZ. ZAMAWIAM PRODUKTY Z KAŻDEGO KATALOGU, WIĘC ZAWSZE MOGĘ COŚ ZAMÓWIĆ DLA INNYCH OSÓB.

1 komentarz: