Moja mała twórczość

Serdecznie zapraszam do obejrzenia mojej małej "twórczości". Postaram się pokazać to co robię w wolnych chwilach. Jeśli coś Ci się spodobało - mogę coś podobnego wykonać dla Ciebie. Pisz śmiało na madmad35opole@interia.pl . Na pewno się dogadamy.
Blog poszerzę również o krótkie informacje na temat kosmetyków, które trafiają do mojej kosmetyczki. Pozdrawiam Magda

czwartek, 6 czerwca 2013

KOLOROWE LATO NA PAZNOKCIACH cz. 3


Nie mogłam wrzucić zdjęć wcześnie z powodu wyjazdu. Dopiero dziś umieszczam informację o moim kolejnym kolorku na paznokciach.
Od wtorku na moich pazurkach króluje pomarańcz. Nie jest to jednak jakiś wściekły kolorek, ale stonowany.
Do pomalowania paznokci użyłam lakieru Glolden Rose z proteinami nr 326.
nie zawiera toluenu i formaldehydu.
Lakier bardzo fajnie się nakłada. Paznokcie pomalowałam dwa razy, ale dla lepszego efektu można pociągnąć je jeszcze raz. Bardzo fajnie się nakłada i dobrze trzyma. Do dziś paznokcie prezentują się bardzo dobrze.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz