Moja mała twórczość

Serdecznie zapraszam do obejrzenia mojej małej "twórczości". Postaram się pokazać to co robię w wolnych chwilach. Jeśli coś Ci się spodobało - mogę coś podobnego wykonać dla Ciebie. Pisz śmiało na madmad35opole@interia.pl . Na pewno się dogadamy.
Blog poszerzę również o krótkie informacje na temat kosmetyków, które trafiają do mojej kosmetyczki. Pozdrawiam Magda

wtorek, 18 czerwca 2013

KOLOROWE LATO NA PAZNOKCIACH cz. 6

Witajcie!
Dzisiaj zaległy piątkowy kolorek na moich paznokciach. Kolejna odsłona w kolorze koralowym. Tym razem jest to lakier Miss Sporty
Lakier kupiłam sobie w zeszłym roku w wakacje. Była to kolekcja Club. Numer lakieru to 326. Lakier o fajnym kolorze, ładnie się nakłada, jednak mało trwały, szybko pękał i kruszył się na krawędzi paznokcia.
Na pewno jego dużą zaletą jest to, że paznokcie wyglądają ładnie, nie jest to kolor matowy, po jednym pomalowaniu już ładnie kryje. By uzyskać kolor z buteleczki, trzeba paznokcie pomalować dwa razy. Mała buteleczka 7ml  i promocyjna cena zachęciły mnie wówczas do kupienia paru kolorków.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz