Moja mała twórczość

Serdecznie zapraszam do obejrzenia mojej małej "twórczości". Postaram się pokazać to co robię w wolnych chwilach. Jeśli coś Ci się spodobało - mogę coś podobnego wykonać dla Ciebie. Pisz śmiało na madmad35opole@interia.pl . Na pewno się dogadamy.
Blog poszerzę również o krótkie informacje na temat kosmetyków, które trafiają do mojej kosmetyczki. Pozdrawiam Magda

poniedziałek, 10 czerwca 2013

Nowe zakupy kosmetyczne

Oto nowe kosmetyczne zakupy, które pojawiły się w mojej kosmetyczce.
1. MAYBELLINE - AFFINITONE POKŁAD do wszystkich typów skóry nr 14 Creamy Beige.
Podkład idealnie dopasowujący się do koloru twarzy, bez efektu maski. Sprawdzimy, już wkrótce napiszę więcej. 
Idzie lato i szukam lekkiego podkładu by zatuszować niedoskonałości na mojej twarzy zobaczymy jak się sprawdzi ten kosmetyk.
Wg producenta:
Podkład Maybelline AFFINITONE z wit. E Idealne Dopasowanie
  • Nawilżający podkład Affinitone gwarantuje perfekcyjny i naturalny makijaż, bez efektu maski.
  • Dzięki lekkiej i jedwabistej konsystencji łatwo i równomiernie się rozprowadza, nie zatyka porów.
  • Wzbogacony w witaminę E, która nawilża i pielęgnuje skórę.
  • Rozświetlające delikatne perełki nadają skórze promienny i świeży wygląd.
  • Przeznaczony dla wszystkich rodzajów cery.
  • Doskonale współgra z kolorem skóry



2. LIRENE - MULTIFUNKCYJNY KREM BB
Wg opisu producenta: Efekt pięknej, nieskazitelnej cery, bez śladów zmęczenia i niedoskonałości. Równomiernie wtapia się w skórę i wyrównuje jej koloryt za sprawą unikalnych właściwości witaminy C, która neutralizuje szkodliwe działanie wolnych rodników i delikatnie rozjaśnia. Długotrwale matuje dzięki mikrogąbeczkom matującym. Subtelnie rozświetla skórę dzięki zawartości miki. Za sprawą połączenia kwasu hialuronowego z gliceryną nawilża przez 24 godziny. Zaawansowana formuła, aksamitna konsystencja, świeża nuta zapachowa. Do wszystkich typów cery. 

Lubię kremy typu BB, ale nie zawsze potrafię dobrać sobie krem kolorystycznie pasujący do mojej cery, ten jest idealny pod tym względem. Wkrótce napiszę więcej i porównam z innymi kremami tego typu które stosowałam.

Cena: 19,90 zł/ 40ml 

3. Oceanic, AA Technologia Wieku 40+ Multi Regeneracja, Krem rozjaśniający cienie pod oczami.
Intensywna praca i zmęczenie odbija się na mojej twarzy, a pojawiające się pod oczami cienie zmobilizowały mnie do zakupu jakiegoś kremu który by temu zaradził. Wybieram serię AA, bo mam bardzo wrażliwe oczy, a najczęściej produkty z firmy Oceanic nie powodują łzawienia i pieczenia moich oczu.

Wg producenta: Krem pod oczy przeznaczony dla kobiet od 40 roku życia. Polecany dla wszystkich rodzajów skóry. Wzbogacony Aktywatorem Genów Młodości, witaminą PP (B3), kwasem hialuronowym, witaminą E, masłem shea i systemem MLS. Produkt został przetestowany dermatologicznie i alergologicznie. Nie zawiera alergenów, parabenów ani barwników.

Cena: 19zł /15 ml 

Wkrótce pierwsze wrażenia po zastosowaniu tych produktów.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz