Moja mała twórczość

Serdecznie zapraszam do obejrzenia mojej małej "twórczości". Postaram się pokazać to co robię w wolnych chwilach. Jeśli coś Ci się spodobało - mogę coś podobnego wykonać dla Ciebie. Pisz śmiało na madmad35opole@interia.pl . Na pewno się dogadamy.
Blog poszerzę również o krótkie informacje na temat kosmetyków, które trafiają do mojej kosmetyczki. Pozdrawiam Magda

piątek, 7 czerwca 2013

KOLOROWE LATO NA PAZNOKCIACH cz.4

Dzisiaj na moich paznokciach koloruje jasny odcień brązu. Wczorajszy zakup musiałam wypróbować.
Bardzo fajny lakier z firmy RIMMEL o odcieniu kawy z mlekiem. Bardzo lubię lakiery z tej serii. Świetnie się nakładają za pomocą szerokiego pędzelka. Dwa razy pociągnąć paznokieć i już pomalowany. Do tego świetnie kryje, już po pierwszym nałożeniu ładnie wygląda na paznokciu. Ja maluję dwa razy, ale wtedy troszkę dłużej schnie. Lakiery trwałe. Zobaczymy jak długo ten się uchowa na moich paznokciach.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz