Moja mała twórczość

Serdecznie zapraszam do obejrzenia mojej małej "twórczości". Postaram się pokazać to co robię w wolnych chwilach. Jeśli coś Ci się spodobało - mogę coś podobnego wykonać dla Ciebie. Pisz śmiało na madmad35opole@interia.pl . Na pewno się dogadamy.
Blog poszerzę również o krótkie informacje na temat kosmetyków, które trafiają do mojej kosmetyczki. Pozdrawiam Magda

piątek, 21 czerwca 2013

KOLOROWE LATO NA PAZNOKCIACH cz. 8

No i od 40 minut mamy astronomiczne lato. Zabawa kolorowymi paznokciami dobiega końca, ale nie ich malowanie. Na zakończenie kolor hit ubiegłego mojego lata. Przyznam, że ten kolorek w czasie moich ostatnich wakacji bywał na moich paznokciach najczęściej. Oto on:
Lakier produkowany przez WIBO - Lovely COLOR MANIA nr 400. Piękny delikatny fiolecik z małymi drobinkami nadającymi połysk. Lakier fajnie się nakłada, już po pierwszym pomalowaniu paznokcie wyglądają fajnie, jednak kolor z buteleczki uzyskujemy po dwukrotnym nałożeniu lakieru.
Na paznokciach utrzymuje się dość długo, nie odpryskuje łatwo i szybko schnie.
Z zeszłorocznej kolekcji COLOR MANIA kupiłam sobie trzy lakiery mam jeszcze delikatny róż nr 144, ale tamten tak fajnie nie pokrywa paznokci i już tak mnie nie urzekł. Miałam jeszcze seledyn, ale tak podobał się mojej przyjaciółce, że jej go sprezentowałam.
Lato dopiero się zaczęło, nowe kolekcje lakierów pojawiają się w sklepach, ciekawe jaki zdobędzie mojej serce w te wakacje.
Bardzo dziękuję Malinie za wspaniałą zabawę, dzięki niej dokonałam przeglądu lakierowego pudełeczka, rozejrzałam się za nowościami i dokupiłam parę nowych kolorków. Wszystkiego co mam jeszcze nie zaprezentowałam, ale postaram się by co jakiś czas coś nowego Wam pokazać.

Pozdrawiam i życzę wszystkim KOLOROWYCH WAKACJI !!!


1 komentarz: