Moja mała twórczość

Serdecznie zapraszam do obejrzenia mojej małej "twórczości". Postaram się pokazać to co robię w wolnych chwilach. Jeśli coś Ci się spodobało - mogę coś podobnego wykonać dla Ciebie. Pisz śmiało na madmad35opole@interia.pl . Na pewno się dogadamy.
Blog poszerzę również o krótkie informacje na temat kosmetyków, które trafiają do mojej kosmetyczki. Pozdrawiam Magda

piątek, 31 maja 2013

KOLOROWE LATO NA PAZNOKCIACH cz.2

Dzisiaj piątek, więc czas zmiany koloru na paznokciach. Ostatnio użyty przeze mnie Turkusowy lakier z Oriflame utrzymywał się na nich bardzo długo, co jest dużym jego plusem. Kolor też mi się podoba, więc będzie często gościł na moich paznokciach w czasie wakacyjnych szaleństw.
Na dzisiaj wybrałam całkiem inny kolor. Wkrótce wybieram się na wesele i szukam lakieru, który będzie pasował do mojej kreacji. Oto jeden z kandydatów:
Lakier firmy Golden Rose - Miss Selene mini kolor 203. Coś między bordo i ciemnym różem. Bardzo fajnie się nakłada. Pędzelek dość szeroki jak na wersję mini lakieru.
Dobrze kryje, już po pierwszym nałożeniu widać ładny kolorek. Druga warstwa sprawia, że uzyskujemy kolor jak w buteleczce.
Kolor prezentowany na tle mojej bransoletki - plecionki z koralikami w kolorze jasnego różu.
Co do trwałości tego lakieru napiszę później. Muszę to sprawdzić.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz