Moja mała twórczość

Serdecznie zapraszam do obejrzenia mojej małej "twórczości". Postaram się pokazać to co robię w wolnych chwilach. Jeśli coś Ci się spodobało - mogę coś podobnego wykonać dla Ciebie. Pisz śmiało na madmad35opole@interia.pl . Na pewno się dogadamy.
Blog poszerzę również o krótkie informacje na temat kosmetyków, które trafiają do mojej kosmetyczki. Pozdrawiam Magda

piątek, 10 maja 2013

Sweet Berries - Oriflame

Kremy do rąk są podstawowym wyposażeniem mojej kosmetyczki. Ze względu na pracę, moje ręce często się wysuszają, a osobiście nie lubię tego uczucia wysuszenia na moich dłoniach. Testowałam już wiele kremów, dzisiaj jednak przedstawię swój najnowszy nabytek.


    Krem do rąk

    Oriflame, Christmas Suprises, Sweet Berries Scented Hand Cream

    Kierunek działania: Zmiękcza i wygładza skórę, pozostawiając na niej delikatną woń malin, jeżyn i truskawek.
    Przeznaczenie: do każdego rodzaju skóry dla kobiet i mężczyzn
    Pojemność: 75 ml
    Cena pełnego produktu: 14,90zł
Opis: Słodko pachnący krem o działaniu nawilżającym. Zapach owoców leśnych.
Skład: Aqua, Glycerin, Caprylic/Capric Triglyceride, Cetyl Alkohol, Dimethicone, Glyceryl Stearate Se, Stearyl Alkohol, Prunus Amygdalus Dulcis Oil, Cetearyl Ethylhexanoate, Imidazolidinyl Urea, Methylparaben, Ceteareth-20, PropylParaben, Parfum, Stearic Acid, Carbomer, Isopropyl Myristate, Sodium Hydroxide, CI 16035, CI 17200.

CI 16035 - Disodium 6-hydroxy-5-[(2-methoxy-4-sulphonato-m-tolyl)azo]naphthalene-2-sulphonate (chem)
Czerwień Allura AC
Barwnik Pochodzenia chemicznego. Czerwony, azowy barwnik dozwolony do stosowania we wszystkich kosmetykach.
Środek wywołujący alergie. Może zawierać pozostałości aniliny i jej pochodnych.


Pierwsze wrażenie: Krem o bardzo ładnym zapachu, długo utrzymującym się na dłoniach. Dobrze się wchłania, nie pozostawia tłustej powłoki. Świetne opakowanie, miękka tuba – przeźroczysta, dzięki czemu widzimy ile kremu nam zostało i łatwo go wycisnąć na dłoń. Wadą kremu jest jego konsystencja. Bardzo łatwo się ześlizguje z dłoni. Po pierwszej aplikacji na dłonie lekko je nachyliłam by zakręcić opakowanie i całość wylądowała na podłodze. Również niezbyt długo utrzymuje się na dłoniach uczucie ich nawilżenia.
Moja ocena:
Pierwsze wrażenie: 3/6
Po dłuższym stosowaniu: ?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz