Moja mała twórczość

Serdecznie zapraszam do obejrzenia mojej małej "twórczości". Postaram się pokazać to co robię w wolnych chwilach. Jeśli coś Ci się spodobało - mogę coś podobnego wykonać dla Ciebie. Pisz śmiało na madmad35opole@interia.pl . Na pewno się dogadamy.
Blog poszerzę również o krótkie informacje na temat kosmetyków, które trafiają do mojej kosmetyczki. Pozdrawiam Magda

wtorek, 21 maja 2013

Nowe nabytki w mojej kosmetyczce

Chciałam przedstawić Wam moje nowe nabytki kosmetyczne, które w zeszłym tygodniu pojawiły się w mojej kosmetyczce.

Ja również uległam letnim kolorkom. W mojej kosmetyczce pojawiły się dwa nowe lakiery do paznokci z Oriflame. 

Lakier do paznokci Getaway Very Me

Dwa wspaniałe kolorki. Pierwszy to Turquoise, drugi Coral.

Jak na razie na moich paznokciach pojawił się ten drugi odcień. Idealnie pasuje do wielu moich kreacji, więc pewnie będę go często używać. 
Moja opinia:
Pierwsze użycie:
Lakier o dość gęstej konsystencji, nakłada się go ciężko bo pozostawia smugi. Nie jestem specjalistką w malowaniu paznokci, więc może po prostu tego nie potrafię zrobić fachowo. Dla uzyskania efektu wymaga nałożenia dwóch warstw. Kolor troszeczkę odbiega od katalogowej barwy, ale jest śliczny.
Utrzymuje się dość długo na paznokciach. Pomalowałam paznokcie w piątek popołudniu i dzisiaj jeszcze wygląda dobrze. Gdzieniegdzie na brzegu paznokcia delikatne odpryski, a dłonie nie były szczególnie oszczędzane przez weekend. (Praca w ogródku i porządki.). Jutro pewnie go zmyję i wypróbuję drugi kolor.
Moja ocena: 5/6 minus za te smugi, może nauczę się nim malować.

W kolekcji jest jeszcze jeden nowy odcień Cerise bardzie różowy odcień. Więcej na stronie Oriflame

W zeszłym tygodniu dotarł do mnie również majowy Glossybox. Znowu skusiłam się na różowe pudełeczko. Tym razem większość produktów mi się przyda. Oto co znalazłam w swoim Glossy:

  • Woda toaletowa Acqua - ROBERTO CAVALLI - pojemność 5ml. Pełny produkt ma 30 ml i kosztuje 170zł. To bardzo fajna miniaturka perfum w mini buteleczce, a nie w jakimś atomizerze. A zapach super, jestem bardzo na TAK
  • Aloe Vera Creme Medium SANTAVERDE - pojemność 5ml. Pełny produkt 30ml/ 129zł. Krem powstały na bazie naturalnych kosmetyków. Zawsze cieszą mnie próbki różnych kremów, ponieważ ciężko mi dobrać dobry krem do twarzy, by nie uczulał moich wrażliwych oczu. Wiele oczekiwałam po naturalnym kremie, bez chemii. 
  • Cheek + Lip Tint MODEL co - pojemność 10ml - pełny produkt cena ok 70zł. Tint do malowania ust i policzków w kolorze ciemnego różu. Nigdy nie używałam tego typu kosmetyku zobaczymy jak się sprawdzi.
  • Oczyszczający żel Effaclar  LA ROCHE - POSAY - otrzymujemy 10ml produktu. Pełny produkt ma 200ml i kosztuje 27zł. Tutaj chyba mała porażka jeśli chodzi o ilość. Trudno przetestować żel do mycia twarzy w takiej małej ilości. Firmę lubię, używałam kiedyś kremu z tej firmy i wiem, że mi odpowiadał. Sprawdzimy ten produkt.
  • Pomarańczowa pianka do kąpieli ORGANIQUE - pełny produkt 100ml/16zł. Ciekawy produkt do mycia ciała. Nigdy nie używałam tego typu kosmetyków. Początkowo wydawało mi się, że szybko się zużyje, a tu zaskoczenie. 
Więcej o każdym z produktów napiszę już wkrótce. ZAPRASZAM !!!

1 komentarz:

  1. Niezwykle sympatyczne nabytki:)
    pozdrawiam
    http://kosmetycznawyspa.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń