Moja mała twórczość

Serdecznie zapraszam do obejrzenia mojej małej "twórczości". Postaram się pokazać to co robię w wolnych chwilach. Jeśli coś Ci się spodobało - mogę coś podobnego wykonać dla Ciebie. Pisz śmiało na madmad35opole@interia.pl . Na pewno się dogadamy.
Blog poszerzę również o krótkie informacje na temat kosmetyków, które trafiają do mojej kosmetyczki. Pozdrawiam Magda

niedziela, 29 grudnia 2013

FACE & LOOK BOX

FACE & LOOK BOX


Dla Ambasadorek FACE&LOOK przygotowano ciekawe boxy kosmetyczne.
Face&Look Box to pudełko pełne dobrych polskich kosmetyków w bardzo atrakcyjnej cenie - 39,99 zł!
Możecie je zamówić tutaj>>>


Do wyboru były trzy wersje boxów:
KARNAWAŁOWY LOOK INGRID
ZIMOWA OCHRONA FLOS-LEK
PROFESJONALNA PIELĘGNACJA BIELENDA

Ja zamówiłam sobie dwa boxy, jeden miał być prezentem dla mnie, drugi dla mojej przyjaciółki. Zależało mi na boxie Bielendy i Ingrid. Niestety pierwszy rozszedł się bardzo szybko i się nie załapałam na niego, dlatego zmieniłam zamówienie na Flos-lek. Oto co otrzymałam.

Oba boxy zapakowane są w ładne torby prezentowe i piękne pudełeczka.

ZIMOWA OCHRONA FLOS-LEK
W zimowym Face&Look Boxie znalazłam:

  • Winter Care - bio-ochronny krem zimowy, 50 ml
  • Winter Care - krem ochronny na narty i sporty zimowe SPF 20, 50 ml
  • Sopelek - krem ochronny dla dzieci i niemowląt, 50 ml


  • Winter Care - krem zimowy do rąk i paznokci, 100 ml
  • Winter Care - pomadka ochronna do ust z filtrem UV SPF 14
 
 

  • FLOSLEK Pharma - maska-serum pod oczy Anti-Aging, 2x5ml
  • wyjątkowy zestaw próbek m.in kremy z serii ARNICA, MINERAL THERAPY, balsam do ciała, krem na odparzenia, krem do higieny intymnej oraz krem dla panów.
Ponieważ zmieniłam swoje zamówienie jako dodatek dostałam również krem napinający z serii BŁYSKAWICZNY LIFTING

Dla 1000 pierwszych osób które zmówiły boxy były też kosmetyczne niespodzianki, do mnie trafiły


Masełko do ust z BIELENDA
Krem CC z BELL

Masełko jest cudowne już je pokochałam akurat trafił mi się mój ulubiony zapach i smak - malina. Kremów CC nie próbowałam jeszcze kolor dla mnie idealnie trafiony.

KARNAWAŁOWY LOOK INGRID
 W karnawałowym FACE&LOOK BOXIE znalazłam:
luksusowy fluid IDEAL FACE INGRID, 35 ml
puder w kamieniu Idealist INGRID, 7g
puder w kulkach CELEBRATION PEARL INGRID, 7g

Trochę kolorówki idealnej na karnawał
jedwabiste cienie Egoist INGRID o kremowej konsystencji, 2,5g - kolor srebrny EGOIST nr 48

drewniana kredka do oczu z gąbka INGRID - czarna

ultraczarna maskara LOVE STORY INGRID, 7ml
aksamitny róż do policzków SATIN TOUCH INGRID HD Beauty Innovation, 3,5g - nr 11 róż


   
lakier Estetic INGRID, 10 ml - nr 404 ciemna zieleń

lakier Love Story INGRID, 10 ml  - nr 92 piękny opalizujący niebieski


Do każdego Boxa dołączony jest najnowszy numer FACE&LOOK

I jak się Wam podobają te boxy? 
  

4 komentarze: