Moja mała twórczość

Serdecznie zapraszam do obejrzenia mojej małej "twórczości". Postaram się pokazać to co robię w wolnych chwilach. Jeśli coś Ci się spodobało - mogę coś podobnego wykonać dla Ciebie. Pisz śmiało na madmad35opole@interia.pl . Na pewno się dogadamy.
Blog poszerzę również o krótkie informacje na temat kosmetyków, które trafiają do mojej kosmetyczki. Pozdrawiam Magda

piątek, 27 grudnia 2013

KOSMETYCZNA NIESPODZIANKA OD MOICH KOLEŻANEK

DOVE - SENSITIVE COLLECTION


W moje pracy założyłyśmy sobie KÓŁKO CZYTELNICZE. Wymieniamy się książkami, które czytamy, oraz swoimi wrażeniami po ich lekturze. Spotykamy się od czasu do czasu by podyskutować. Na ostatnim spotkaniu moje koleżanki w podziękowaniu za dostarczanie im wspaniałych lektur przygotowały mi niespodziankę. Dostałam fajny zestaw kosmetyków z firmy DOVE oraz książkę kucharską.

W skład zestawu wchodzą:
- kremowy żel pod prysznic
- balsam do ciała
- dezodorant antyperspirant

Wszystko z kolekcji pure.

Opis producenta:
Dezodorant pure -  antyperspirant, który nie zawiera nic ponad to, czego potrzebuje wrażliwa skóra pod pachami. Dove Pure zapewnia długotrwałą ochronę przed potem i pielęgnuje skórę dzięki zawartości ¼ kremu nawilżającego. Produkt nie zawiera substancji zapachowych, parabenów oraz barwników i alkoholu, co sprawia, że jest bezpieczny nawet dla osób o bardzo wrażliwej skórze, skłonnej do podrażnień i alergii. 250ml

Żel pod prysznic
Nowy hypoalergiczny żel pod prysznic Dove Pure & Sensitive łączy wyjątkowo delikatne składniki myjące z formułą NutriumMoisture™, którą tworzą substancje nawilżające wzbogacone o lipidy naturalnie występujące w skórze.  250ml

Balsam do ciała
Hipoalergiczny balsam nie zawiera substancji zapachowych ani alkoholu, przez co jest szczególnie delikatny. Daje skórze wrażliwej to, czego potrzebuje – długotrwałe nawilżenie i odżywienie bez uczucia suchości. Zawarty w balsamie DeepCare Complex zawiera substancje odżywcze oraz olejki, dzięki którym skóra staje się miękka i gładka.  250ml

Dziękuję moim koleżankom - na prawdę bardzo mnie zaskoczyłyście. 

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz