Moja mała twórczość

Serdecznie zapraszam do obejrzenia mojej małej "twórczości". Postaram się pokazać to co robię w wolnych chwilach. Jeśli coś Ci się spodobało - mogę coś podobnego wykonać dla Ciebie. Pisz śmiało na madmad35opole@interia.pl . Na pewno się dogadamy.
Blog poszerzę również o krótkie informacje na temat kosmetyków, które trafiają do mojej kosmetyczki. Pozdrawiam Magda

piątek, 27 grudnia 2013

PREZENTY ZNALEZIONE POD CHOINKĄ - BOX BIŻUTERYJNY


FJ BOX - PUDEŁKO BIŻUTERYJNE ZNALEZIONE POD CHOINKĄ

Tym razem Joasia mnie zaskoczyła takim oto prezentem. Zapakowane czekało u moich rodziców pod choinką pudełeczko z biżuterią FJ BOX.

Oto co kryło się w środku:

Pierwsza odsłona już mnie bardzo zaciekawiła.


Bardzo ciekawe produkty biżuteryjne znalazły się w tym pudełku.


Najbardziej spodobał mi się łańcuszek z błyszczącą łezką w moich ulubionych kolorach od fioletu przez róż do bieli oraz wiszące czarne kolczyki. Fajna jest też bransoletka z zawieszką w kształcie trefla.





Dziękuję Joasiu tym razem faktycznie mnie zaskoczyłaś.

Osobiście sama bym nie zamówiła pudełka z biżuterią, bo sama robię sobie różne dodatki, ale upominki biżuteryjne zawsze bardzo mnie cieszą. Zwłaszcza, że trafione kolorystycznie i stylowo w mój gust.



Ciekawy pomysł na prezent dla bliskiej osoby.

Jak się Wam podoba ta niespodzianka?

2 komentarze: