Moja mała twórczość

Serdecznie zapraszam do obejrzenia mojej małej "twórczości". Postaram się pokazać to co robię w wolnych chwilach. Jeśli coś Ci się spodobało - mogę coś podobnego wykonać dla Ciebie. Pisz śmiało na madmad35opole@interia.pl . Na pewno się dogadamy.
Blog poszerzę również o krótkie informacje na temat kosmetyków, które trafiają do mojej kosmetyczki. Pozdrawiam Magda

środa, 4 grudnia 2013

WIECZOREK FILMOWY Z "DANUSIĄ"

Jak wiecie udało mi się dostać do Kampanii w Talk Marketing dotyczącej moich ulubionych batoników Danusia.
Jednym z zadań było zorganizowanie wieczorka filmowego z degustacją nowych batoników. Po wielu podejściach udało nam się spotkać na "babski wieczór" i obejrzeć film "Na bagnach Luizjany". Niestety film dołączony do kampanii nie chciał działać na moim DVD, ani na laptopie.

Oto moja gromadka

Bawiliśmy się świetnie, a nowe czekoladki wzbudziły entuzjazm i wszystkim bardzo smakowały.
Pierwsze miejsce zdobył batonik z nadzieniem LIKIER KAKAOWY
 a drugie z  nadzieniem AJERKONIAK.

Są to bardzo dobre czekoladki. Zawsze byłam wielbicielką czekoladek DANUSIA w tej tradycyjnej formie. Potem kupowałam czekoladkę z miętowym nadzieniem. Teraz na pewno zostanę fanką tych z nowym nadzieniem.
Polecam serdecznie


3 komentarze:

  1. Witaj Madziu :) Chciałabym Ci bardzo serdecznie podziękować za przesyłkę, którą dziś od Ciebie dostałam. :* Nie spodziewałam się aż tylu świetnych rzeczy, w moim guście i w dodatku ta cudna bransoletka z aniołkiem. Dalej jestem pod wrażeniem.. :) Bardzo, bardzo Ci dziękuję Kochana..! :* :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że wszystko się spodobało. Zapraszam częściej, wkrótce zorganizuję jakieś rozdanie, gdzie też do wygrania będzie biżuteria i kosmetyki. Pozdrawiam

      Usuń
  2. A i jeszcze zapomniałam dodać, że masz bardzo fajnego bloga (pozostałe również ciekawe). Szkoda, że wcześniej nie odkryłam. ;) Całuję :* :)

    OdpowiedzUsuń