Moja mała twórczość

Serdecznie zapraszam do obejrzenia mojej małej "twórczości". Postaram się pokazać to co robię w wolnych chwilach. Jeśli coś Ci się spodobało - mogę coś podobnego wykonać dla Ciebie. Pisz śmiało na madmad35opole@interia.pl . Na pewno się dogadamy.
Blog poszerzę również o krótkie informacje na temat kosmetyków, które trafiają do mojej kosmetyczki. Pozdrawiam Magda

wtorek, 31 grudnia 2013

ORIFLAME - ODŻYWKA I SZAMPON DO WŁOSÓW PRZETŁUSZCZAJĄCYCH SIĘ

ORIFLAME - ODŻYWKA I SZAMPON DO WŁOSÓW PRZETŁUSZCZAJĄCYCH SIĘ Z POKRZYWĄ I CYTRYNĄ - NATURE SECRETS

Już od dawna używam tego zestawu do pielęgnacji moich włosów, więc czas trochę o nim napisać.

Opis producenta:

Szampon do włosów przetłuszczających się Nature Secrets z pokrzywą i cytryną

Głęboko oczyszcza włosy za pomocą stymulującego ekstraktu z pokrzywy i olejku z cytryny, które redukują proces przetłuszczania i dodają włosom zdrowego połysku.

Cena: 13zł/250ml tutaj>>>

Odżywka do włosów przetłuszczających się Nature Secrets z pokrzywą i cytryną

Odświeżająca odżywka do włosów ze wzmacniającym ekstraktem z pokrzywy oraz oczyszczającym olejkiem z cytryny, które sprawiają, że włosy stają się gładkie i lśniące. Ułatwia rozczesywanie i napełnia włosy świeżością i siłą.

Cena: 13zł/250ml  tutaj>>>

Oczywiście oba produkty można kupić w promocyjnych cenach lub o pojemności 400ml.

Moja opinia:
Muszę przyznać, że oba produkty są moimi ulubieńcami i idealnie sprawdziły się na moich bardzo przetłuszczających się włosach.

Szampon.
Produkt o przyjemnym cytrynowym zapachu znajduje się w plastikowej butelce charakterystycznej dla wszystkich szamponów z tej kolekcji. Kolor delikatnie żółty, konsystencja dość gęsta.
Szampon bardzo fajnie się pieni i dobrze myje włosy. W sumie wystarczy umyć głowę jeden raz, ale ja zawsze myję ją dwukrotnie, takie przyzwyczajenie. Włosy po umyciu są miękkie, łatwo się rozczesują, są lśniące i nie przetłuszczają się zbyt szybko.
Długo stosowałam sam szampon, bojąc się zastosować odżywkę, by zbytnio nie obciążać włosów. Ale jak się potem przekonałam moje obawy były niesłuszne.
Najbardziej cenie w tym szamponie to, że włosy są świeże dłużej niż jeden dzień, a to trudno mi osiągnąć przy pomocy innych szamponów.

Składniki:
AQUA, SODIUM LAURETH SULFATE, COCAMIDOPROPYL BETAINE, SODIUM CHLORIDE, SORBITAN SESQUICAPRYLATE, PARFUM, SODIUM LAUROYL SARCOSINATE, LIMONENE, CITRIC ACID, HYDROXYPROPYL GUAR HYDROXYPROPYLTRIMONIUM CHLORIDE, HEXYL CINNAMAL, 2-BROMO-2-NITROPROPANE-1, 3-DIOL, LINALOOL, SODIUM CITRATE, PROPYLENE GLYCOL, URTICA DIOICA EXTRACT, CITRUS LIMON PEEL OIL, METHYLPARABEN, PHENOXYETHANOL, PROPYLPARABEN, ETHYLPARABEN, CI 19140, CI 61570


Odżywka.
Znajduje się w podobnej butelce, ale stawianej odwrotnie by odżywka mogła spokojnie spłynąć na dół.
Konsystencja odżywki nie jest ani za rzadka, ani zbyt gęsta. Kolor mlecznobiały.
Bardzo fajnie rozprowadza się na włosach i nie ma problemu z jej spłukaniem. Włosy po nałożeniu odżywki lepiej się rozczesują, ładniej układają i wyglądają zdrowo - lśniąc. Odżywka nie obciąża bardzo włosów, stąd ładnie wyglądają one nawet na drugi dzień.
Składniki:
AQUA, GLYCERIN, STEARYL ALCOHOL, CETYL ALCOHOL, BRASSICAMIDOPROPYL DIMETHYLAMINE, CAPRYLIC/CAPRIC TRIGLYCERIDE, ASPARTIC ACID, PHENOXYETHANOL, HYDROXYETHYLCELLULOSE, IMIDAZOLIDINYL UREA, PARFUM, LIMONENE, METHYLPARABEN, HEXYL CINNAMAL, DISODIUM EDTA, PROPYLPARABEN, ETHYLPARABEN, LINALOOL, PROPYLENE GLYCOL, URTICA DIOICA EXTRACT, CITRUS LIMON PEEL OIL, CI 19140, CI 61570

Polecam stosowanie obu produktów razem, fajnie się uzupełniają. Ja na pewno będę do nich wracać. Teraz zapas ich już mi się skończył, ale jak tylko będą one w promocji zrobię sobie nowy.

Moja ocena:
Szampon: 6/6
Odżywka: 5,5/6

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz