Moja mała twórczość

Serdecznie zapraszam do obejrzenia mojej małej "twórczości". Postaram się pokazać to co robię w wolnych chwilach. Jeśli coś Ci się spodobało - mogę coś podobnego wykonać dla Ciebie. Pisz śmiało na madmad35opole@interia.pl . Na pewno się dogadamy.
Blog poszerzę również o krótkie informacje na temat kosmetyków, które trafiają do mojej kosmetyczki. Pozdrawiam Magda

piątek, 6 grudnia 2013

MIKOŁAJKI

Witajcie dzisiaj zawitał do mnie MIKOŁAJ
W ramach ZABAWY MIKOŁAJKOWEJ, którą zorganizowała Kama Czarnulka
prezent dla mnie przygotowała Zuzia prowadząca blog SZKATUŁKA

Prezent trafiony w mój gust. Oto co dostałam:
Wszystko zapakowane w świąteczne opakowanie.

Dalej opakowane kosmetyki i moja ulubiona czekolada.


Wszystkie kosmetyki dobrane do mojej cery i w moim guście.
1. Żel pod prysznic dusch das o zapachu cytryny i mięty
2. Dermedic Normativ, maseczka aktywnie matująca
3. CLARENA AHA Forte Peeling -
Dwufazowy peeling z kwasami rozpuszczającymi zrogowaciały naskórek i granulkami jojoba ułatwiającymi jego usunięcie. Systematycznie stosowany zapobiega zanieczyszczaniu się skóry i tworzeniu stanów zapalnych.
4. ESSENCE - Metal glam - cień do powiek w pięknym srebrnym kolorze z mieniącymi się drobinkami. Idealny na Sylwestra.

Dziękuję MIKOŁAJOWI za prezent i organizatorce za zaproszenie do zabawy.

2 komentarze:

  1. Fajnie, że prezent, który otrzymałaś również trafił w Twój gust. :) Kochana, na pewno będę do Ciebie zaglądać. :) :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy też żel pod prysznic :)

    OdpowiedzUsuń