Moja mała twórczość

Serdecznie zapraszam do obejrzenia mojej małej "twórczości". Postaram się pokazać to co robię w wolnych chwilach. Jeśli coś Ci się spodobało - mogę coś podobnego wykonać dla Ciebie. Pisz śmiało na madmad35opole@interia.pl . Na pewno się dogadamy.
Blog poszerzę również o krótkie informacje na temat kosmetyków, które trafiają do mojej kosmetyczki. Pozdrawiam Magda

poniedziałek, 9 września 2013

AA 40+ Multi Regeneracja Krem rozjaśniający cienie pod oczami

AA 40+ Multi Regeneracja Krem rozjaśniający cienie pod oczami

W serii Technologia wieku 40+, znajduje się Krem rozjaśniający cienie pod oczami Multi Regeneracja.
Krem ten jest bezzapachowy, bez alergenów, parabenów i barwników.
Funkcje kremu:
1. Zmniejsza widoczność zmarszczek - wspomaga proces odnowy na poziomie DNA, dzięki czemu wygładza zmarszczki i przywraca skórze sprężystość.
2. Rozjaśnia cienie pod oczami - dzięki zawartości witaminy B3, która pobudza mikrokrążenie, chroni skórę przed procesem starzenia się.
3. Odżywia i nadaje skórze gładkość - dzięki zawartości kwasu hialuronowego, masła shea i witaminy E. Doskonale nawilża, odżywia skórę pod oczami opóźniając proces pogłębiania się zmarszczek wokół oczu.
4. Wzmacnia funkcje ochronne - zwiększa tolerancję skóry na wpływ czynników zewnętrznych.

Pojemność: 15ml
Cena: 19,27 tutaj>>>

Moja opinia:
Krem pod oczy bardzo fajnie się u mnie sprawdził. Po pierwsze nie uczulał moich oczu, co robi wiele kremów. Po drugie poprawił kondycje skóry pod oczami. Zmniejszyła się widoczność zmarszczek, koloryt skóry się wyrównał (znikły sińce pod oczami). Delikatnie zredukowała się też ich opuchlizna. Po użyciu kremu skóra jest fajnie napięta i gładka.
Krem jest w bardzo poręcznej tubce, zakończonej dzióbkiem, dzięki czemu, możemy aplikować odpowiednią ilość produktu. Tubka miękka, więc krem łatwo się wyciska ze środka.
Produkt o fajnej konsystencji, bardzo dobrze rozprowadza się na skórze. Jest dzięki temu bardzo wydajny. Kupiłam go w czerwcu i nadal go używam regularnie dwa razy dziennie.
Może nie czyni on cudów, ale jak na moje potrzeby sprawdził się znakomicie. To chyba jeden z najlepszych kremów pod oczy jakie do tej pory używałam.

Moja ocena: 5/6

A Wy jakich kremów pod oczy używacie?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz