Moja mała twórczość

Serdecznie zapraszam do obejrzenia mojej małej "twórczości". Postaram się pokazać to co robię w wolnych chwilach. Jeśli coś Ci się spodobało - mogę coś podobnego wykonać dla Ciebie. Pisz śmiało na madmad35opole@interia.pl . Na pewno się dogadamy.
Blog poszerzę również o krótkie informacje na temat kosmetyków, które trafiają do mojej kosmetyczki. Pozdrawiam Magda

czwartek, 19 września 2013

SHINYBOX - Wrzesień 2013

Dzisiaj przedstawię Wam zawartość wrześniowego Shinyboxa. Temat tego pudełeczka to PRZYGOTUJ SIĘ NA JESIEŃ Z SHINYBOX.

Zawartość wygląda dość skromnie, no ale liczy się to co w środku. Poznajmy więc szczegóły:
1. TONI & GUY - SHINE GLOSS SERUM

Serum nadające włosom blask i lśniący wygląd. Wygładza i nabłyszcza włosy. Zapobiega puszeniu i elektryzowaniu, nie obciąża włosów.
Otrzymujemy: 10ml
Cena: 39,99zł/30ml

2. SCOTTISH FINE SOAPS - AU LAIT MLEKO DO CIAŁA

Nawilża i chroni skórę, która pozostaje gładka jak satyna. Zawarte w produkcie białko mleka naturalnie nawilża skórę a witamina E, znana z naturalnych właściwości anty-uteniających odmładza ją.
Otrzymujemy: 50ml
Cena 49,90/220ml

3. GLAZEL
KREDKA DO OCZU Z APLIKATOREM

Dzięki swojej miękkości zapewnia delikatnym okolicom oczu komfort podczas malowania. Zakończona miękkim aplikatorem - gąbką który umożliwia precyzyjne roztarcie konturów i uzyskanie modnego efektu przydymionego oka. Kreska narysowana za jej pomocą jest niezwykle trwała.
Otrzymujemy: Produkt pełnowymiarowy
Cena: 23zł/1,8g

4. PHENOME - SZAMPON DO WŁOSÓW PRZYWRACAJĄCY RÓWNOWAGĘ SKÓRY GŁOWY.

Delikatny preparat do codziennego mycia każdego rodzaju włosów. Opracowany na bazie organicznych ekstraktów oraz ekologicznych wód roślinnych. Przywraca optymalną równowagę i rewitalizuje. Włosy stają miękkie i elastyczne, podatne na układanie.
Otrzymujemy: 50ml
Cena: 75zł/250ml

5. PAESE - RÓŻ Z OLEJKIEM ARGANOWYM

Posiada delikatną konsystencję opartą na wysoko rozdrobnionych składnikach pudrowych. Witaminy A, C i E pielęgnują skórę, a olej arganowy zapobiega wysuszaniu naskórka i dba o jego odpowiedni poziom nawilżenia. Bez parabenów, bez alergenów.
Nr 35
Otrzymujemy: Produkt pełnowymiarowy
Cena: 18,90zł/4g

Gratis
Saszetka SERUM TRANEKSAMOWEGO od marki DERMO PHARMA

Tym razem mamy tylko dwa produkty pełnowymiarowe i to oba z kolorówki. Róż z PAESE na pewno mi się przyda. Zresztą otrzymałam niedawno inny kolor tego produktu w PAESEBOX. Używam go i jestem bardzo z niego zadowolona.
Czarnych kredek nie używam, a jeśli już to bardzo, bardzo rzadko dlatego testować GLAZEL będzie Joasia. Ja tylko przejechałam nią delikatnie po dłoni i wydała mi się bardzo twarda, więc chyba ta obiecana miękkość jest przesadzona, ale zobaczymy co powie Aśka.
Bardzo jestem ciekawa Serum do włosów z TONI & GUY, dużo czytałam pozytywnych opinii na temat ich produktów, więc z przyjemnością przetestuję ten produkt.
Ślicznie pachnie szampon z PHENOME, miałam okazję go wyczuć już po otwarciu pudełka, bo się trochę rozlał w nim. Skuteczności jeszcze nie sprawdziłam.
Przetestowałam za to Mleko do ciała i jest świetne, wkrótce o nim napiszę.

Jak się Wam podoba pudełko wrześniowe SHINYBOX-a?

1 komentarz:

  1. Hmm średnio mi się podoba jakoś jednak wolę nie kupować kota w worku :/

    OdpowiedzUsuń