Moja mała twórczość

Serdecznie zapraszam do obejrzenia mojej małej "twórczości". Postaram się pokazać to co robię w wolnych chwilach. Jeśli coś Ci się spodobało - mogę coś podobnego wykonać dla Ciebie. Pisz śmiało na madmad35opole@interia.pl . Na pewno się dogadamy.
Blog poszerzę również o krótkie informacje na temat kosmetyków, które trafiają do mojej kosmetyczki. Pozdrawiam Magda

wtorek, 10 września 2013

NOMINACJE - ODPOWIEDZI NA WASZE PYTANIA

WITAJCIE
Jeszcze w sierpniu zostałam nominowana na dwóch blogach do nagrody LIBSTER award
Na czym polega wyróżnienie “Liebster Blog”?
,,Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za “dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów  więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.”
Odpowiem dzisiaj na Wasze pytania dziewczyny, ale nie będę nominować na razie innych blogów. Większość blogów które obserwuję miało już taką nominację, albo ma tysiące obserwatorów i nie potrzebuje takiego wyróżnienia. Jak coś znajdę to wtedy będę dodawać linki i wpiszę pytania.
Nominacja z bloga MODJUS 
1. Dokończ zdanie: "Gdy byłam dzieckiem, chciałam zostać... "
Nauczycielką i moje marzenia się spełniły. Cóż nie którzy po prostu są belframi z powołania.
2. Czy masz rodzeństwo? Jeśli tak to napisz coś o nich.
Tak mam młodszego brata. Jest świetnym znawcą sprzętu komputerowego i bardzo dobrym człowiekiem, niestety nie mam szczęścia do dziewczyn, a ja tak chciałabym zostać ciocią.
3. Twoje Największe marzenie to...
Własny dom oraz spokój w rodzinie i na świecie
4. Czy masz jakieś zwierzęta?
Tak dzieci mają dwa chomiki Roborowskiego, ja marzę o piesku
5. Gdybyś miała milion złotych, co byś z nim zrobiła?
Trudne pytanie, na pewno kupiłabym dom i go urządziła tak jak zawsze marzyłam. Co do reszty, znam wiele osób, którym chciałabym sprawić jakiś prezent i pomóc
6. Jakiej muzyki lubisz słuchać?
Słucham róznej muzyki, ale najbardziej lubię muzykę lat 80-tych
7. Czym jest dla Ciebie prowadzenie bloga?
Pasją i małą ucieczką od problemów życia codziennego
8. Jaki jest Twój ulubiony kosmetyk?
Tusz do rzęs
9. Uprawiasz jakiś sport? Jeśli tak to jaki?
Niestety nie uprawiam aktualnie żadnego sportu, ze względu na uszkodzenie kolana. Teraz tylko ćwiczenia rehabilitacyjne
10. Co najbardziej w życiu cenisz?
Szczerość
11. Kierujesz się sercem czy rozumem?
Zależy od sytuacji, ale częściej sercem chyba
Pytania od Agitamakeup 
1. Jaka jest Twoja największa zaleta?
Upór w dążeniu do celu
2. Jaka jest Twoja największa wada?
Lenistwo 
3. Pies czy kot?
Pies choć kotki też lubię
4. Wierzysz w przyjaźń między kobietą a mężczyzną?
Nie
5. Jaki jest Twój lubiony kosmetyk?
Tusz do rzęs
6. Masz jakieś swoje "dziwactwo", jeśli tak to jakie?
Raczej nie mam
7. Jeśli miałbyś/miałabyś jeść tylko jedno danie/rzecz do końca życia, co by to było??
Pizza
8. Kiedy masz urodziny?
17 lipca
9. Jaki typ muzyki najbardziej lubisz?
Lata 80-te
10. Azja czy Ameryka?
Ameryka
11. Czy zmieniłbyś coś w moim blogu, jeśli tak, to co? 
Twój blog jest bardzo fajny, lubię Twoje makijaże
Dziękuję za nominacje, pozdrawiam 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz