Moja mała twórczość

Serdecznie zapraszam do obejrzenia mojej małej "twórczości". Postaram się pokazać to co robię w wolnych chwilach. Jeśli coś Ci się spodobało - mogę coś podobnego wykonać dla Ciebie. Pisz śmiało na madmad35opole@interia.pl . Na pewno się dogadamy.
Blog poszerzę również o krótkie informacje na temat kosmetyków, które trafiają do mojej kosmetyczki. Pozdrawiam Magda

poniedziałek, 9 września 2013

ALVERDE - AQUA PEELING Perle

ALVERDE - AQUA PEELING Perle

Peeling ten zakupiłam podczas ostatniej promocji w sklepie Cytrynowo.pl.
Od dawna kusiły mnie produkty z DM, więc dlaczego nie skorzystać z takiej promocji.

Peeling zawiera wyciąg z alg morskich i ekstrakty z pereł. Nie zawiera konserwantów, ani sztucznych barwników. Przeznaczony jest do cery normalnej i przetłuszczającej się. Jego działanie polega na usuwaniu martwego naskórka, wygładzeniu skóry i przygotowaniu jej do dalszych zabiegów.

Moja opinia:
Produkt o żelowej konsystencji, przeźroczysty z błękitnymi drobinkami.

Po nałożeniu na twarz czuć wyraźnie delikatne ziarenka peelingujące, których nie widać w żelu. Wyczuwa się więc dwie wielkości ziarenek, bo te niebieskie też. Myjemy twarz przez ok 2 minuty, wtedy tworzy się biała delikatna piana i spłukujemy.
Peeling świetnie usuwa martwy naskórek. Po jego użyciu skóra jest gładka, szybko nie produkuje się nadmiar sebum, więc cera dłużej się nie błyszczy.
Ma świetny lekko mentolowy zapach, który delikatnie chłodzi twarz.
Produkt jest zamknięty w przeźroczystym opakowaniu, więc widać ile go jeszcze pozostało, łatwo się go wyjmuje i otwiera. Opakowanie jest poręczne, niezbyt duże, więc można go zabrać na wyjazd, nie martwiąc się, że zajmie pół kosmetyczki.
Mała ilość żelu wystarczy by umyć twarz, więc jest to produkt o dobrej wydajności.
Mi osobiście ten peeling przypadł wyjątkowo do gustu. To mój hit jak na razie.
Do tej pory pierwsze miejsce w tego typu produktach zajmował Biedronkowy Żel peelingujący z Bebeauty.

Jestem już ciekawa innych produktów z tej serii, ciekawe czy też są takie dobre.
Może używałyście tego żelu, jak się sprawdził u Was?

3 komentarze:

  1. Propozycja tego żelu by mi odpowiadała.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam, ale może się skuszę, jak będę o nim pamiętać :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy lubię jak produkty do twarzy coś tam matowią :)

    OdpowiedzUsuń