Moja mała twórczość

Serdecznie zapraszam do obejrzenia mojej małej "twórczości". Postaram się pokazać to co robię w wolnych chwilach. Jeśli coś Ci się spodobało - mogę coś podobnego wykonać dla Ciebie. Pisz śmiało na madmad35opole@interia.pl . Na pewno się dogadamy.
Blog poszerzę również o krótkie informacje na temat kosmetyków, które trafiają do mojej kosmetyczki. Pozdrawiam Magda

niedziela, 29 września 2013

ORIFLAME - Oczyszczająca maseczka Pure nature z glinką i organicznym ekstraktem z łopianu.

ORIFLAME - Oczyszczająca maseczka Pure nature
 z glinką i organicznym ekstraktem z łopianu.

Pure Nature Organic Burdock Extract Purifying Clay Mask


Opis produktu: 
Poszukiwanie maseczki idealnej zakończyłam produktem z ORIFLAME. Jest to maseczka z kolekcji Pure nature. Różowe opakowanie zawiera glinkę i organiczny ekstrakt z łopianu.
Przeznaczona jest dla cery normalnej i tłustej.
Maseczka usuwa zanieczyszczenia i nadmiar sebum.
Cena: 20zł/50ml  tutaj>>>

W tej serii są jeszcze maseczki: nawilżająca i złuszczająca

Moja opinia:
Maseczka ma bardzo fajną gęsto konsystencję, typową dla glinek. Barwa delikatnie szarawa. Zapach przyjemny, delikatny, nie podrażnia oczu. Maseczka nie uczuliła mnie.
Po nałożeniu jej na twarz wyraźnie czuć delikatne ściąganie skóry. Po 10 minutach praktycznie zasycha na twarzy i można ją zmyć. Pozostawia cerę gładką, wyraźnie oczyszczoną i nie tłustą. Jednak efekt wydzielania się sebum powraca dość szybko, bo już po około godzinie widać delikatne błyszczenia.
Nie wiem jak będzie przy dłuższym stosowaniu maseczki, czy to się nie wyreguluję. Na pewno to sprawdzę.
Moja ocena: 5/6
Maseczka spełnia swoje zadanie, ale nie daje długotrwałego efektu.

Tak zakończyłam akcję poszukiwania maseczki idealnej. Wkrótce podsumowanie.



1 komentarz: