Moja mała twórczość

Serdecznie zapraszam do obejrzenia mojej małej "twórczości". Postaram się pokazać to co robię w wolnych chwilach. Jeśli coś Ci się spodobało - mogę coś podobnego wykonać dla Ciebie. Pisz śmiało na madmad35opole@interia.pl . Na pewno się dogadamy.
Blog poszerzę również o krótkie informacje na temat kosmetyków, które trafiają do mojej kosmetyczki. Pozdrawiam Magda

środa, 2 października 2013

Akcja Maliny: PAŹDZIERNIK miesiącem maseczek SEZON 2

PAŹDZIERNIK miesiącem maseczek 

Niedawno zakończyłam wprawdzie testowanie maseczek, ale mój zapas za wiele nie zmalał, dlatego przyłączam się do akcji Maliny i nadal będę testować maseczki.

A oto szczegóły:

Czas trwania: PAŹDZIERNIK 2013

Cel akcji jest niezmienny:
- zachęcenie do chwili relaksu, aby zrobić coś tylko dla siebie,
- zadbanie o swoją twarz bez względu na wszystkie obowiązki,
- poprawienie swojego wyglądu,
- wyrobienie sobie nawyku nakładania maseczki raz w tygodniu,
- radość i duma ze swojego wyglądu.


Zasady akcji:
1. Zamieść raz w tygodniu recenzję co najmniej jednej testowanej maseczki.
2. Umieścić zasady akcji w poście na swoim blogu i napisz kto Cię zaprosił.
3. Zaproś do akcji 5 osób.
4. Umieść baner w bocznym pasku z linkiem do Akcji MALINY.

 Zaraz zastanowię się kogo do akcji zaprosić. Jeśli ktoś chętny proszę pisać.

Ja zaprosiłam się sama tzn. jako członkini Malinowego Klubu sama zadeklarowałam chęć udziału w zabawie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz