Moja mała twórczość

Serdecznie zapraszam do obejrzenia mojej małej "twórczości". Postaram się pokazać to co robię w wolnych chwilach. Jeśli coś Ci się spodobało - mogę coś podobnego wykonać dla Ciebie. Pisz śmiało na madmad35opole@interia.pl . Na pewno się dogadamy.
Blog poszerzę również o krótkie informacje na temat kosmetyków, które trafiają do mojej kosmetyczki. Pozdrawiam Magda

środa, 23 października 2013

PHENOME - SZAMPON DO WŁOSÓW PRZYWRACAJĄCY RÓWNOWAGĘ SKÓRY GŁOWY.

PHENOME - SZAMPON DO WŁOSÓW
 PRZYWRACAJĄCY RÓWNOWAGĘ SKÓRY GŁOWY.

We wrześniowym Shinyboxie otrzymałam szampon do włosów z firmy PHENOME. Dopiero teraz go przetestowałam i oto moja krótka opinia na jego temat.

Opis produktu:
Delikatny preparat do codziennego mycia każdego rodzaju włosów. Opracowany na bazie organicznych ekstraktów oraz ekologicznych wód roślinnych. Przywraca optymalną równowagę i rewitalizuje. Włosy stają miękkie i elastyczne, podatne na układanie.
Efekty:
- czyste, elastyczne i lśniące włosy
- skóra głowy w optymalnej kondycji i równowadze
Składniki aktywne:
- wody roślinne - dostarczają witamin i minerałów
- proteiny z pszenicy i owsa - odżywiają, nawilżają, przywracają włosom ich naturalną strukturę
- wyciąg z owoców goji - dodaje witalności i energii, działa przeciwutleniająco
- ekstrakt z rumianku - działa łagodząco i przeciwzapalnie
- wyciąg z liczi - zwiększa poziom nawilżenia, wykazuje właściwości ochronne.

Cena: 75zł/250ml   tutaj>>>

Moja opinia:
Szampon umieszczony został w ciemnej buteleczce z zamknięciem typu klik, co bardzo ułatwia nam dozowanie produktu. Jak zapewnia producent opakowanie wykonane jest z plastiku pochodzącego z recyklingu, więc na pewno jest ekologiczne. Sam szampon jest w 100% produktem naturalnym.
Jego konsystencja nie jest ani zbyt gęsta, ani za rzadka. Kolor miodowy.
Najbardziej podobał mi się zapach szamponu, taki mentolowy, długo utrzymujący się na włosach.
Efekty stosowania szamponu trudno mi opisać po zużyciu 50ml produktu, jednak już po tak krótkim czasie na pewno mogę stwierdzić, że jest to jeden z lepszych szamponów jakie miałam do tej pory.
Po pierwsze jest bardzo wydajny - ta mała buteleczka pozwoliła mi na mycie głowy przez cały tydzień. Mam włosy średniej długości i myję je codziennie.
Wspaniale się pieni - powstaje bardzo gęsta piana, przypominająca mi w dotyku bitą śmietanę. Do tego ma się uczucie jak masujemy głowę, jakby rozgrzewał nam skórę.
Włosy po umyciu nie wymagały nakładania odżywki, bez problemu je rozczesywałam i układałam.
Idealnie mył włosy, usuwając nawet nadmiar sebum, powodował również, że moje przetłuszczające się włosy nie wymagałyby mycia na drugi dzień, gdyby nie nakładany do układania ich lakier.
Włosy stały się miękkie, odpowiednio nawilżone i nie puszyły się. Dla mnie idealne. No i zapach, który utrzymywał się jeszcze przez jakiś czas na moich włosach.
Produkt mnie nie uczulił, nie podrażniał oczu, ani skóry głowy, nie spowodował powstania łupieżu.
Szampon bardzo fajny, niestety jak na razie cena jego jest zbyt wysoka, bym zdecydowała się na jego systematyczne stosowanie. Ale faktycznie efekty jakie zapowiada producent można uzyskać stosując szampon z PHENOME.

Skład:
Poszczególne składniki dokładnie opisano na stronie producenta, poczytacie o nich klikając na ich nazwy. Warto.

Moja ocena: 5/6 tylko ze względu na wysoką cenę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz