Moja mała twórczość

Serdecznie zapraszam do obejrzenia mojej małej "twórczości". Postaram się pokazać to co robię w wolnych chwilach. Jeśli coś Ci się spodobało - mogę coś podobnego wykonać dla Ciebie. Pisz śmiało na madmad35opole@interia.pl . Na pewno się dogadamy.
Blog poszerzę również o krótkie informacje na temat kosmetyków, które trafiają do mojej kosmetyczki. Pozdrawiam Magda

środa, 23 października 2013

SCOTTISH FINE SOAPS - AU LAIT MLEKO DO CIAŁA

SCOTTISH FINE SOAPS - AU LAIT MLEKO DO CIAŁA

 We wrześniowym Shinyboxie otrzymałam mleczko do ciała AU LAIT. Osobiście rzadko sięgam po mleczka, nie lubię ich rzadkiej konsystencji, wolę masła czy musy do ciała. Ale nie zaszkodzi spróbować czegoś nowego, a nóż się spodoba.

Opis produktu:
Nawilża i chroni skórę, która pozostaje gładka jak satyna. Zawarte w produkcie białko mleka naturalnie nawilża skórę a witamina E, znana z naturalnych właściwości anty-uteniających odmładza ją.

Au Lait Mleko Do Ciała to niezwykły aldehydowy związek zapachowy kwiatów i mleka na który składają się różowe dzwoneczki (Muguet Rose) i sproszkowane fiołki zmieszane z kremowym drzewem sandałowym i mlekiem. 
Wszystko doskonale skomponowane, aby rozpieścić Twoje ciało!


Cena 44,90/220ml  tutaj>>>



Skład:

Moja opinia:
Mleczko zaskoczyło mnie dość pozytywnie. Przede wszystkim bardzo łatwo się rozprowadza na skórze i dobrze wchłania. Ważne by skóra nie była wilgotna, gdyż wtedy wchłania się dłużej. Jego konsystencja trochę zbyt rzadka, łatwo wylać go z butelki. W opakowaniu brakuje jakiegoś zmniejszenia otworu by temu zapobiec. Powoduje to, że produkt jest mało wydajny.
Kolor biały, mleczny.



 Zapach kwiatowo- mleczny, dla mnie osobiście bardzo przyjemny. Przypomina mi trochę zapach produktów do pielęgnacji niemowląt. Czytałam wiele niekorzystnych opinii na temat zapachu. Uważam, że jest to kwestia indywidualnego gustu, zawsze trzeba samemu dobrać sobie zapach dla siebie, a po drugie, zapach zmienia się w zależności od skóry na jakiej jest aplikowany. Trzeba po prostu to sprawdzić na własnej skórze.
Po zastosowaniu mleczka, skóra jest gładka, nawilżona i miła w dotyku. Zapach pozostaje na jakiś czas, tak jak i efekt nawilżenia, który niestety po paru godzinach znika. Nie pozostawia tłustej powłoki, jak to się dzieje w przypadku maseł, czy niektórych balsamów.

Mleczko nie było najgorszym produktem, miałam gorsze mazidła o nieprzyjemnych zapachach, konsystencji czy działaniu. Nie wiem jednak czy sięgnę jeszcze akurat po ten produkt, gdyż za cenę ponad 40zł można kupić sobie jakiś inny produkt, który ma lepsze właściwości nawilżające i jest bardziej wydajny. Jednak zapach fajny, taki nietypowy.

Moja ocena: 4/6

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz