Moja mała twórczość

Serdecznie zapraszam do obejrzenia mojej małej "twórczości". Postaram się pokazać to co robię w wolnych chwilach. Jeśli coś Ci się spodobało - mogę coś podobnego wykonać dla Ciebie. Pisz śmiało na madmad35opole@interia.pl . Na pewno się dogadamy.
Blog poszerzę również o krótkie informacje na temat kosmetyków, które trafiają do mojej kosmetyczki. Pozdrawiam Magda

czwartek, 3 października 2013

ORIFLAME - Krem wypełniający zmarszczki Ecollagen na dzień

ORIFLAME - Krem wypełniający zmarszczki Ecollagen na dzień
ROŚLINNE KOMÓRKI MACIERZYSTE - PRZEŁOMOWA INNOWACJA
Oto NOWOŚĆ w ofercie ORIFLAME. Krem wypełniający zmarszczki z peptydami pochądzącymi z roślinnych komórek macierzystych.

Opis produktu:
Roślinne komórki macierzyste pozyskiwane są z rośliny matrycy zewnątrzkomórkowej, tzw. "kolagenu roślinnego". Komórki te inicjują powstawanie wszystkich pozostałych komórek. Są źródłem roślinnej witalności oraz odnowy komórek. W badaniach klinicznych udowodniono, że mają one podwójne działanie przeciwzmarszczkowe.
Ecollagen działa u źródła zmarszczek w momencie gdy zaczynają się pojawiać. Nowy Ecollagen został wzbogacony zaawansowanym technologicznie składnikiem Pro-collagen Peptide, silnie działającym ekstraktem z roślinnych komórek macierzystych, który reaktywuje produkcję kolagenu w skórze w podwójny sposób:
- stymuluje produkcję kolagenu pomagając wypełnić matrycę skóry
- zapobiega degradacji kolagenu

Efekty:
- znacząca redukcja widoczności "kurzych łapek"
- zmarszczki są zredukowane nawet o 33%
- skóra wyraźnie wygładzona
- skóra zyskuje wyraźnie młodszy wygląd
- skóra jest ujędrniona
- skóra jest miękka, elastyczna i odzyskuje uczucie komfortu

Stosowanie:
Rano rozprowadź na oczyszczoną skórę twarzy i szyi. Unikać kontaktu z oczami.
Dla lepszych rezultatów można zastosować krem Ecollagen na noc.

Cena: 49,90/50ml tutaj>>>

Moja opinia:
Krem zamknięty w bardzo ładnym, szklanym słoiczku. Od góry zabezpieczony sreberkiem, a całość włożona do kartonowego pudełeczka.

Konsystencja kremu dość gęsta, ale nie przeszkadza to aplikacji jego na twarz. Rozprowadza się bardzo dobrze i dość szybko wchłania. Należy omijać okolice oczu, gdyż osoby wrażliwe może podrażniać. Ma bardzo przyjemny zapach.

Po nałożeniu na twarz, czuje się wyraźne wygładzenie, skóra jest miękka i miła w dotyku.
Jak na razie stosuję krem od tygodnia i trudno mi ocenić jego działanie. Na pewno moja twarz wygląda korzystnie, nie uczula mnie i nie podrażnia oczu. Resztę mogę ocenić dopiero po dłuższym stosowaniu. Na dzień dzisiejszy polecam jego zakup, zwłaszcza, że teraz ma promocyjną cenę.

Moja ocena: 5/6

2 komentarze:

  1. W sumie to kiedyś miała krem do twarzy z Ori ale tak masakrycznie mnie uczulił że póki co nie zamawiam od nich :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mogę polecić ten krem ze względu na opinie jakie mają o nim moje klientki. Gdy jest w cenie promocyjnej to zamawia się niemal hurtowo :-). Więcej o tym kremie można poczytać u mnie: http://annagalant.blogspot.com/2014/06/jaki-krem-przeciwzmarszczkowy-wybrac.html

    OdpowiedzUsuń