Moja mała twórczość

Serdecznie zapraszam do obejrzenia mojej małej "twórczości". Postaram się pokazać to co robię w wolnych chwilach. Jeśli coś Ci się spodobało - mogę coś podobnego wykonać dla Ciebie. Pisz śmiało na madmad35opole@interia.pl . Na pewno się dogadamy.
Blog poszerzę również o krótkie informacje na temat kosmetyków, które trafiają do mojej kosmetyczki. Pozdrawiam Magda

piątek, 11 października 2013

MARION - Ekskluzywne TRIO do twarzy BURSZTYN

MARION - Ekskluzywne TRIO do twarzy BURSZTYN

W ramach październikowego testowania maseczek wypróbowałam TRIO od MARION w skład którego wchodzi również maseczka.

Opis produktu:
BURSZTYN "WITALNOŚĆ I ENERGIA" to komplementarny zestaw składający się z trzech produktów, które współdziałając ze sobą, zapewniają intensywne działanie naprawczo-regenerujące. W skład zestawu wchodzi: 
- Peeling enzymatyczny, który usuwa zrogowaciałe komórki naskórka, zmiękcza naskórek, ściąga pory, działa odświeżająco i regenerująco. (5ml)
- Serum błyskawiczne - przygotowuje skórę do przyjęcia substancji aktywnych zawartych w masce kremowej oraz nawilża skórę (3ml)
- Kremowa maska - nawilża i odżywia skórę, pobudza odnowę naskórka, poprawia elastyczność i jędrność, przywraca naturalny blask. (3ml)
 
Cena: 3,50 tutaj>>> 
 
Moja opinia:
Bardzo fajny produkt który pozwala nam na kompletne zadbanie o swoją cerę w domowym zakątku.
Peeling bardzo fajny, delikatny o kremowej konsystencji. Nie uczulał i nie podrażniał moich oczu. Osobiście jednak zostanę fanką peelingów mechanicznych, jakoś bardziej widzę efekt ich oczyszczania. Jednak taka wersja jest przydatna, gdyż przygotowuje cerę do dalszych zabiegów.
Serum w formie bezbarwnego żelu, delikatnie nawilża twarz i dodaje jej gładkości.
Dopełnieniem całego zabiegu jest maseczka. Jest to maska samowchłaniająca się, więc nie wymaga zmywania, jednak jej nadmiar warto usunąć, bo pozostawia świecącą warstwę na twarzy.
Cały zastosowany zabieg pozostawił twarz nawilżoną, gładką i miłą w dotyku.
Wszystkie trzy produkty mają fajną konsystencję, świetnie się rozprowadzają na twarzy i mają przyjemny zapach.
Niestety moja twarz szybko zaczęła się świecić po całym zabiegu, więc zmatowienia tutaj nie otrzymamy. Ale produkt uważam za wart przetestowania. 
Widziałam, że serum i maseczkę można kupić w osobnych pełnowymiarowych opakowaniach. Jednak polecam taki mini zestawik na wypróbowanie, bo nie wiadomo czy nam podpasuje.
Z tej serii mam jeszcze TRIO z algami, kawiorem i perłami, będę na pewno je testować.

Moja ocena: 5/6


 
 

1 komentarz: