Moja mała twórczość

Serdecznie zapraszam do obejrzenia mojej małej "twórczości". Postaram się pokazać to co robię w wolnych chwilach. Jeśli coś Ci się spodobało - mogę coś podobnego wykonać dla Ciebie. Pisz śmiało na madmad35opole@interia.pl . Na pewno się dogadamy.
Blog poszerzę również o krótkie informacje na temat kosmetyków, które trafiają do mojej kosmetyczki. Pozdrawiam Magda

piątek, 4 października 2013

Moje pierwsze woski YANKEE CANDLE

YANKEE CANDLE

Od dawna marzyły mi się woski YANKEE CANDLE. Postanowiłam wreszcie je sobie sprezentować wraz z kominkiem.
YANKEE CANDLE to amerykańska firma - lider światowego rynku świec i akcesoriów zapachowych. Została założona w 1969 roku i od samego czasu głównym celem jest stworzenie niesamowitych zapachów i 'zamknięcie' ich w produktach, by jak największa liczą osób mogła się nimi cieszyć. Produkty tej firmy to gwarancja najwyższej jakości oraz trwałego, prawdziwego zapachu!
Po otwarciu przesyłki rozniósł się po mieszkaniu piękny zapach nowych nabytków.


Tarty woskowe są to małe, okrągłe tarty z wosku, które topi się przy użyciu kominka zapachowego. Niewielki rozmiar zawiera skoncentrowany zapach w stężeniu, które jest wyższe niż w większej świecy. Tarty woskowe są najlepszym wyborem dla miłośników świec, którzy chcą wypróbować nowy zapach bez konieczności kupowania większej świecy.



Jako pierwsze wypróbuję woski.
1. MIDNIGHT JASMINE
Uwodzicielska mieszanka wodnego jaśminu, słodkiego wiciokrzewu, neroli i kwiatów mandarynki.
2. CAMOMILE TEA
Cudownie kojący aromat rumianku z miodem, liśćmi herbaty i szczyptą cytrusów.
3. SPARKLING LEMON
Energetyczny i orzeźwiający zapach cytryny z nutkami drzewa cytrusowego i bergamoty
4.WHITE GARDENIA
Ujmująca i zniewalająca! Jej Królewska Piękność Biała Gardenia w pełnym rozkwicie.
5. PARADISE SPICE
Słodki skarb z egzotycznej wyspy - banan i kremowa wanilia z dodatkiem cynamonu i goździków
6. BLACK CHERRY
Pyszne słodkie i dojrzałe czarne wiśni

Który polecacie jako pierwszy? Ja siedzę, wącham i nie mogę się zdecydować.

2 komentarze:

  1. ja też zaczynam przygodę z YC i zaczęłam od Vanilla Lime. U Ciebie najbardziej mnie ciekawi Gardenia

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie właśnie pachnie Midnight Yasmine - śliczny dla mnie jest :))

    OdpowiedzUsuń