Moja mała twórczość

Serdecznie zapraszam do obejrzenia mojej małej "twórczości". Postaram się pokazać to co robię w wolnych chwilach. Jeśli coś Ci się spodobało - mogę coś podobnego wykonać dla Ciebie. Pisz śmiało na madmad35opole@interia.pl . Na pewno się dogadamy.
Blog poszerzę również o krótkie informacje na temat kosmetyków, które trafiają do mojej kosmetyczki. Pozdrawiam Magda

czwartek, 3 października 2013

ORIFLAME - Przeciwstarzeniowy preparat oczyszczający Ecollagen [3D+]

ORIFLAME - Przeciwstarzeniowy preparat oczyszczający Ecollagen [3D+]

Ecollagen [3D+] Transforming Anti-Ageing Cleanser

Kontynuując opis nowości kosmetycznych w moim domu, a dotyczących serii Ecollagen [3D+] z firmy ORIFLAME czas przyszedł na preparat oczyszczający o tyle ciekawy, gdyż łączy on w sobie trzy funkcje, żelu, olejku i mleczka.

Opis produktu:

Preparat zamknięty jest w miękkim opakowaniu, bardzo ładnym i zgrabnym. Bez problemu można postawić go na brzegu umywalki. Po otwarciu na naszych dłoniach ląduje zielonkawy żel, który nanosimy na suchą skórę.
Po chwili, gdy myjąc preparat się rozgrzeje otrzymujemy konsystencję olejku.
Teraz możemy już namoczyć twarz i myjąc ją nadal uzyskujemy konsystencję mleczka.
Jak widzicie mamy tutaj fajne połączenie trzech różnych produktów.

Efekty:
- oczyszczanie skóry
- przywracanie właściwego nawilżenia skóry
- pomaga wygładzić zmarszczki
- uczucie komfortu.

Skład:
Cena: 39zł/150ml tutaj>>>

Moja opinia:

Gdy pierwszy raz użyłam tego preparatu, byłam zaskoczona jego działanie. Nagle żel zaczyna się rozpływać a po namoczeniu twarzy robi się biały. Świetny pomysł połączenia trzech produktów w jedno.
Po zastosowaniu tego preparatu oczyszczającego, moja skóra bardzo fajnie się oczyściła, usuwa on nawet resztki makijażu. Jest gładka, miękka i idealnie przygotowana do dalszych zabiegów. Jeśli tylko zmywam nim twarz a nie nakładam na nią żadnego kremu, nie czuję uczucia ściągnięcia jak to bywa w przypadku niektórych żeli do mycia twarzy. Po drugie moja cera się mniej przetłuszcza.
Preparat nie uczula mnie i nie podrażnia, należy jednak unikać bezpośredniego kontaktu z oczami, bo mogą piec.
Osobiście bardzo polubiłam ten produkt, a o jego działaniu przeciwzmarszczkowym mogę powiedzieć więcej później. Stosuję go z innymi produktami z tej linii mając nadzieję na dobre efekty.
Jak na razie widzę, że jest on wydajny.

Moja ocena: 5,5/6

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz