Moja mała twórczość

Serdecznie zapraszam do obejrzenia mojej małej "twórczości". Postaram się pokazać to co robię w wolnych chwilach. Jeśli coś Ci się spodobało - mogę coś podobnego wykonać dla Ciebie. Pisz śmiało na madmad35opole@interia.pl . Na pewno się dogadamy.
Blog poszerzę również o krótkie informacje na temat kosmetyków, które trafiają do mojej kosmetyczki. Pozdrawiam Magda

piątek, 25 października 2013

NATURALNE KOSMETYKI EKOLOGICZNE DR.TAFFI

W październikowym Shinyboxie otrzymałam próbki produktów firmy Dr. Taffi. Nie znałam wcześniej produktów tej firmy, ale czytałam o nich pozytywne opinie.

Firma produkująca naturalne i ekologiczne kosmetyki Dr. Taffi Erboristerie powstała 25 lat temu we Włoszech, a dokładnie w Toskanii.
Laboratoria firmy bazują wyłącznie na naturalnych ekstraktach roślinnych, tworząc kosmetyki wolne od chemicznych konserwantów, barwników, alkoholu czy SLS. Kosmetyków nie testuje się na zwierzętach.
Dr. Taffi Erboristerie to kosmetyki i perfumy dla kobiet i mężczyzn w każdym wieku. Różnorodność linii i zapachów sprawia, że każdy znajdzie coś dla siebie, aby choć na chwilę poczuć toskańskie słońce i aromaty.
Teraz w Polsce, możemy poznać i cieszyć się toskańską naturą i  zapachami, które Dr. Taffi Erboristerie zamyka w naturalnych kosmetykach i perfumach, dając nam ciepło słońca i powiew wakacji każdego dnia, bez względu na porę roku i aurę panującą za oknem.



Woda Lawendowa ACQUA DI BOLGHERI

Opis produktu:
Woda toaletowa o zapachu lawendy, rośliny charakterystycznej dla Toskanii. Zapach jest odświeżający i kuszący, polecany zarówno zarówno romantyczkom, jak i dla pewnej siebie kobiety sukcesu. Klasyczne składniki, charakterystyczne dla linii Acqua di Bolgheri, wzbogacone o esencje z naturalnej lawendy.


Moja opinia:
Początkowo czułam bardzo ostry, spirytusowy zapach, ale po chwili, po kontakcie ze skórą zapach stał się miły i przyjemny.
Woda bezbarwna o przyjemnym wpadającym w lawendowy zapachu, długo utrzymującym się na skórze. Nie powoduje jej podrażnienia. Sama woda nie barwi też ubrań, co czasami się zdarzy, gdy jakaś kropelka trafia przez przypadek na kołnierzyk zamiast za ucho.
Zapach jest bardzo przyjemny i osobiście mi bardzo się podoba. Nadaje się zarówno na wyjścia jak i na dzień i pasuję w każdej porze roku. Nie jest zbyt słodki, ani za bardzo męski.

Moja ocena: 5/6

Talk w kremie ACQUA DI BOLGHERI FIORI BIANCHI La Rosa 100 ml


Opis produktu: Talk ten ma działanie relaksujące i odprężające. Nuty zapachu róży, kwiatu brzoskwini i słodkiego drzewa zanurzone są w delikatnej emulsji. Krem zawiera tapiokę, która tak jak talk, reguluje nawilżenie skóry po kąpieli i zmiękcza ją dzięki olejkom z oliwek i winogron i wodzie różanej. Jest idealny także dla skóry suchej, dzięki zawartości dziurawca i rozmarynu.


Moja opinia:
Produktu tego typu nigdy wcześniej nie używałam. Talk raczej kojarzył mi się z pochłanianiem wilgoci, a nie z jej zatrzymywanie w skórze. Talk firmy Dr.Taffi jest gęstej konsystencji - barwy białej.
Bardzo dobrze rozprowadza się na skórze, wprawdzie do przetestowania miałam znikomą ilość, ale zauważyłam, że jest wydajny bo tak małym opakowaniem mogłam posmarować górną partię ciała. Produkt faktycznie chroni skórę przed utratą wilgoci, jest ona napięta i miękka w dotyku. Uczucie to utrzymuje się bardzo długo. Jeśli chodzi więc o właściwości to faktycznie spełnia obietnice producenta. Niestety nie doszukałam się w nim obiecanego zapachu róży, brzoskwini i słodkiego drzewa. Zapach był taki jakby kamienisty, trudno mi go opisać, ale kojarzył mi się z lekcjami z geologii, gdy na stole znajdowały się różne skały i trzeba było je rozpoznać. Nie zdobył mojego uznania i raczej nie chciałaby codziennie smarować się takim specyfikiem.
 
Moja ocena: 3/6

Pianka do kąpieli ALOE THERAPY


Opis produktu: Pianka przeznaczona jest do codziennej pielęgnacji skóry suchej, wrażliwej i podatnej na zaczerwienienia. Pianka nawilża i koi skórę dzięki wyjątkowemu połączeniu aloesu, winogron, migdałów, oleju ryżowego (posiadającego właściwości odbudowujące i chroniące naskórek) oraz bisabololowi, naturalnemu składnikowi rumianku, który łagodzi zaczerwienia skóry. Pianka posiada także wyciągi z rumianku, które wygładzają skórę oraz wyciąg z lukrecji, który łagodzi podrażnienia. Przyjemnego zapachu nadaje mu hypoalergiczny perfum.


Moja opinia:
Produkt w formie pianki, bardziej przypominający emulsję o barwie mlecznej i niezbyt gęstej konsystencji.
Bardzo fajnie się rozsmarowuje. Po jego użyciu skóra jest miła w dotyku i gładka. Nie podrażnia, nie uczula i ma bardzo przyjemny zapach, utrzymujący się na skórze.
Osobiście bardzo mi się ten produkt spodobał i żałowałam, że tak mało miałam go by go przetestować, zwłaszcza, że zawiera aloes, a ja lubię produkty z aloesem.
 
Moja ocena: 5/6

Krem do twarzy na dzień i na noc GIOVINEZZA PROFONDA 30ml


Opis produktu:
Krem oparty na kwasie hialuronowym i olejku arganowym. Pozostałe składniki to:olej z awokado i jojoby, aloes, masło karite, miód. Delikatna konsystencja kremu ułatwia dogłębne wchłanianie przez skórę twarzy. Zalecany jest już od młodego wieku.

Moja opinia:
Krem o bardzo fajnej konsystencji, białej barwy.
Krem o bardzo mocnym, przyjemnym zapachu, dość długo utrzymującym się na skórze. Po jego zastosowaniu cera jest miękka, nawilżona i odżywiona. Nie powoduje zwiększenia wydzielenia się sebum. Produkt bardzo ciekawy, który mnie zaskoczył. Obawiałam się, że będzie mnie podrażniał, ale nie.

Moja ocena: 5/6

We wszystkich produktach brakowało mi polskich opisów, trochę czasu zajęło mi odszyfrowanie co dostałam
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz