Moja mała twórczość

Serdecznie zapraszam do obejrzenia mojej małej "twórczości". Postaram się pokazać to co robię w wolnych chwilach. Jeśli coś Ci się spodobało - mogę coś podobnego wykonać dla Ciebie. Pisz śmiało na madmad35opole@interia.pl . Na pewno się dogadamy.
Blog poszerzę również o krótkie informacje na temat kosmetyków, które trafiają do mojej kosmetyczki. Pozdrawiam Magda

środa, 16 października 2013

ALTERRA -Żel peelingujący pod prysznic. Pomarańcza i cukier trzcinowy

ALTERRA -Żel peelingujący pod prysznic


Od dawna uwielbiam żele peelingujące i co raz wprowadzam jakieś nowości do mojej kabiny prysznicowej. Tym razem zauroczona zapachem pomarańczy sięgnęłam po produkt firmy Alterra zakupiony w sieci sklepów Rossmann.

Opis produktu:

Alterra na bazie czerwonej pomarańczy i cukru trzcinowego.

Odświeżająca i łagodna pielęgnacja. Peeling pod prysznic o owocowym zapachu czerwonej pomarańczy, z wartościowym cukrem trzcinowym (z kontrolowanej biologicznie uprawy) dostarcza prawdziwego odświeżenia pod prysznicem. Łagodne substancje powierzchniowo czynne na bazie roślinnej oczyszczają ciało wyjątkowo delikatnie, a drobne cząsteczki peelingujące usuwają łagodnie obumarłe fragmenty naskórka. Skóra staje się jedwabiście miękka i odczuwalnie gładka. Gliceryna i cukier trzcinowy zapewnią skórze długotrwałe nawilżenie, a świeży zapach będzie prawdziwą ucztą dla zmysłów. Po takim zabiegu skóra stanie się jedwabiście miękka i gładka w dotyku oraz gotowa na ostatni etap domowej pielęgnacji.


- kosmetyk naturalny, nie zawiera syntetycznych barwników, substancji zapachowych i konserwujących,
- tam, gdzie to tylko możliwe, zastosowane składniki roślinne pochodzą z kontrolowanych biologicznie upraw i dziko rosnących zbiorów (certyfikat BDiH)
- bez silikonów, parafiny i innych związków olejów mineralnych
- dobra tolerancja przez skórę potwierdzona dermatologicznie
- produkt wegański, nie zawiera substancji pochodzenia zwierzęcego

Zastosowanie:

Na oczyszczoną skórę nanieś niewielką ilość kosmetyku i okrężnymi ruchami masuj okolice brzucha, ud i pośladków, czyli obszary szczególnie narażone na powstawanie cellulitu. Łagodne substancje powierzchniowo czynne na bazie roślinnej delikatnie oczyszczą twoją skórę, a drobne cząsteczki peelingujące usuną obumarłe fragmenty naskórka.

Cena: ok. 8,99zł / 200ml w sieci sklepów Rossmann
 
 
Moja opinia:
 
Produkt znajduje się w miękkiej tubie o pojemności 200ml. Na opakowaniu została naklejona naklejka z podstawowymi informacjami o produkcie, niestety po kilku użyciach została ona zmazana i odklejona. Więc pozostają mi tylko informacje które zapamiętałam. Tubka zamykana jest na zamknięcie typu klik, więc jest łatwe w użyciu i nie przewraca się postawione na półce.
 
Konsystencja żelu nie za gęsta. Widać drobinki peelingujące, ale nie są one bardzo ostre. Jest to delikatny peeling, który można stosować praktycznie codziennie. Zapach zniewalający, bardzo przyjemny, jednak mało trwały. Po wyjściu spod prysznica, już go nie czujemy na skórze, a bardzo szkoda
Produkt wg mnie niezbyt wydajny. Trzeba go trochę nałożyć na dłonie by poczuć właściwości peelingujące, do tego nie pieni się.
Pozostawia skórę miękką i miłą w dotyku. Nie zauważyłam by jakoś specjalnie nawilżał skórę, nie działa również w przeciwnym kierunku, czyli jej nie wysusza, co jest dużym plusem.
Czasami wolę delikatne żele peelingujące pod prysznic, niż spływający z dłoni zwykły żel, zwłaszcza gdy pięknie pachną. A ten jest takim właśnie produktem. Delikatnym, pachnącym i pozostawiającym skórę fajnie odświeżoną.

Moja ocena: 5/6

2 komentarze:

  1. Pomimo kiepskiego zdzierania to mnie zaciekawił jego zapach - może się kiedyś skuszę jak w końcu pozbędę się trochę zapasów bo póki co mało co ubywa a przybywa oj masakra :)

    OdpowiedzUsuń