Moja mała twórczość

Serdecznie zapraszam do obejrzenia mojej małej "twórczości". Postaram się pokazać to co robię w wolnych chwilach. Jeśli coś Ci się spodobało - mogę coś podobnego wykonać dla Ciebie. Pisz śmiało na madmad35opole@interia.pl . Na pewno się dogadamy.
Blog poszerzę również o krótkie informacje na temat kosmetyków, które trafiają do mojej kosmetyczki. Pozdrawiam Magda

sobota, 16 listopada 2013

BingoSpa - Koncentrat cynamonowo-kofeinowy z papryką

Koncentrat cynamonowo-kofeinowy z papryką
BingoSpa





Nigdy wcześniej nie używałam produktów, które służą do tzw zabiegów "Body wrapping". Dlatego z zaciekawieniem sięgnęłam po ten produkt. Efekt? Sami przeczytajcie.

Opis produktu:
Produkt skoncentrowany o bardzo silnym działaniu, do zabiegów "body wrapping" - super mocny. Zawiera maksymalną ilość aromatu paprykowego, olejków: cynamonowego, goździkowego i pomarańczowego oraz kofeiny, które są najskuteczniejszymi, aktywnymi substancjami redukującymi podskórną tkankę tłuszczową będącą główną przyczyną powstawania cellulitu.
Szczególnie polecany jako kuracja wspomagająca odchudzanie, zmniejszająca widoczność cellulitu lub sytuacjach silnie wpływających na pogorszenie stanu skóry - zmęczenie, stres, niewłaściwa dieta.) Polecany również osobom z nadwagą lub po intensywnym odchudzaniu, u których skóra jest mało elastyczna, przesuszona, ze skłonnością do wiotczenia.
Więcej informacji tutaj>>>



 Moja opinia:

Produkt o bardzo miłym wyraźnie cynamonowym zapachu, zawsze kojarzącym mi się z zapiekanymi jabłkami. Konsystencja dość rzadka, ale nie lejąca. Barwa morelowa. Produkt bardzo fajnie się rozprowadza na skórze.

Koncentrat stosujemy np. na udach, aplikując go na ok 20 minut, owijając dodatkowo miejsce nałożenia preparatu folią. Potem systematycznie ten czas można wydłużyć. Pomiędzy zabiegami należy stosować preparaty zwalczające cellulit. Na przykład dołączony do testowania Krem na cellulit i rozstępy z BingoSpa

Stosując się do rad producenta, najpierw wykonałam test na przedramieniu. Cieszę się, że to zrobiłam, bo gdybym zastosowała ten produkt na moich udach, efekt byłby katastrofalny.
Już po nałożeniu preparatu czułam wyraźne pieczenie, po 10 minutach stwierdziłam, że męczyć się nie będę i go zmyłam. Na przedramieniu pozostała krwisto czerwona plama, jak po poparzeniu. Plama ta nie znikła nawet po 48 godzinach. Wyglądała tak.
Zdjęcie to zdobiłam dwa dni po nałożeniu koncentratu na skórę, jak widać nada była zaczerwieniona, mimo iż smarowałam ją żelem chłodzącym by złagodzić jej pieczenie.

Cóż widocznie mam zbyt delikatną skórę na tego typu eksperymenty i dlatego nie mogłam przetestować tego produktu.
Nie jestem w stanie stwierdzić czy Koncentrat cynamonowao-kofeinowy z papryką jest wart polecenia. Na pewno radzę Wam przed zakupem dużego opakowania zamówić sobie próbkę tego koncentratu, gdyż może się okazać, że jesteście uczulone na jakiś składnik lub po prostu jest on dla Was zbyt mocny.
Mimo wszystko dziękuję BingoSpa za możliwość sprawdzenia tego produktu.

 

Przy okazji zajrzyjcie na stronę BingoSpa tam wiele fajnych promocji


 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz