Moja mała twórczość

Serdecznie zapraszam do obejrzenia mojej małej "twórczości". Postaram się pokazać to co robię w wolnych chwilach. Jeśli coś Ci się spodobało - mogę coś podobnego wykonać dla Ciebie. Pisz śmiało na madmad35opole@interia.pl . Na pewno się dogadamy.
Blog poszerzę również o krótkie informacje na temat kosmetyków, które trafiają do mojej kosmetyczki. Pozdrawiam Magda

środa, 13 listopada 2013

COŚ DLA MAŁYCH CHŁOPCÓW ....

Żel do mycia ciała i włosów Disney Cars Pixar

Disney Cars Pixar Hair & Body Wash


Przyszedł czas na produkty, które pokochały moje dzieci, a że w domu przewaga mężczyzn stąd typowo "męski" produkt. Szampon i żel do mycia włosów z bohaterem z filmu Disneya Cars.

Opis produktu:
Wygodny żel 2 w 1 do ciała i włosków. Łagodna formuła nie wywołująca łez, wzbogacona delikatnym, pozbawionym alergenów zapachem, skutecznie oczyszcza i odświeża.

Skład:
AQUA, COCO-GLUCOSIDE, LAURYL GLUCOSIDE, SODIUM LAURETH SULFATE, GLYCERYL OLEATE, IMIDAZOLIDINYL UREA, DISODIUM COCOAMPHODIACETATE, SODIUM COCOAMPHOACETATE, SODIUM CHLORIDE, POLYQUATERNIUM-67, SODIUM BENZOATE, CITRIC ACID, PARFUM, SODIUM CITRATE, CI 42090, CI 19140

Cena: 20zł/200ml   tutaj>>>

Moja opinia:
Żel pachnie rewelacyjnie. To była pierwsza rzecz na którą zwrócił uwagę mój syn. Konsystencja dość rzadka, barwa niebieska.

 Płyn dość fajnie się pieni i dobrze oczyszcza. Nie szczypie w oczy. Włosy po umyciu tym żelem fajnie pachną, są miękkie w dotyku i ładnie się układają.
Produkt zachwycił mojego młodszego syna i już zażyczył sobie nowy z nowego katalogu.
Opinia moich dzieci zawsze jest cenna, a to co ja zauważyłam, to żel jest trochę mało wydajny, albo po prostu takie ilości na siebie wylewają, że znika bardzo szybko. Może to być związane z tą rzadszą konsystencją. Nie zauważyłam jakiegoś wysuszenia skóry, ani jakiegoś specjalnego jej nawilżenia.

Moja ocena: 4/6

Skoro już o prezentach mowa to starszemu wybrałam:
W końcu MIKOŁAJ coraz bliżej:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz