Moja mała twórczość

Serdecznie zapraszam do obejrzenia mojej małej "twórczości". Postaram się pokazać to co robię w wolnych chwilach. Jeśli coś Ci się spodobało - mogę coś podobnego wykonać dla Ciebie. Pisz śmiało na madmad35opole@interia.pl . Na pewno się dogadamy.
Blog poszerzę również o krótkie informacje na temat kosmetyków, które trafiają do mojej kosmetyczki. Pozdrawiam Magda

sobota, 9 listopada 2013

ORIFLAME - CZEKOLADOWY PŁYN DO KĄPIELI

ORIFLAME - PŁYN DO KĄPIELI CHOCOLATE DREAM

 Czekolada jest moim ulubionym produktem. Nie tylko lubię sięgać po kostkę tej słodkości, ale również często kupuję produkty o takim zapachu. Niedawno zaopatrzyłam się w kosmetyki do pielęgnacji z firmy ORIFLAME, które ukazały się w kolekcji CHOCOLATE DREAM.

Dzisiaj przyszedł czas by napisać coś o tych produktach, po ich przetestowaniu. Na pierwszy ogień poszedł produkt, który znikł z butelki nawet nie wiem kiedy. Nawet nie zdążyłam zrobić zdjęcia jak wygląda. Oto Płyn do kąpieli - Czekoladowe marzenie.

Opis produktu:
Podaruj sobie relaksującą wieczorną kąpiel w towarzystwie luksusowych bąbelków o słodkim zapachu czekolady. Dzięki delikatnej formule oczyszczającej bez dodatku mydła, może go używać cała Twoja rodzina.




Cena: 19,00/300ml   tutaj>>>

Moja opinia:
Płyn barwy pomarańczowej, wyglądem na pewno nie przypomina rozpuszczonej czekolady, ale zapach zniewala. Dodany do wanny powoduje powstanie intensywnej piany i zamienia łazienkę w aromatyczne miejsce. Moje dzieci tak pokochały ten płyn, że nawet nie wiem kiedy, a opakowanie było puste, no i nie musiałam ich gonić do kąpieli. Mają swoje płyny do kąpieli, ale ten sobie upodobały.
Konsystencja płynu przypomina żel do kąpieli, dlatego już mała ilość wystarczy by się fajnie pienił. Po kąpieli, skóra była delikatnie pachnąca, miękka i nawilżona. Sama kąpiel bardzo relaksująca.
Warto zapewnić sobie miłe chwile z takim produktem, zwłaszcza po bardzo męczącym dniu w pracy.
Jest miło, słodko, aż się chce zjeść coś dobrego.
Jedyną wadą jest ilość produktu, przydałoby się większe opakowanie by starczyło na dłużej.
Ja do tego płynu na pewno jeszcze powrócę, zwłaszcza, że mogą go stosować również dzieci.

skład:
Moja ocena: 5/6

Zapraszam do zapoznania się z aktualną ofertą ORIFLAME, link do katalogu on-line w pasku bocznym mojego bloga. Jeśli chcesz coś zamówić pisz śmiało.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz