Moja mała twórczość

Serdecznie zapraszam do obejrzenia mojej małej "twórczości". Postaram się pokazać to co robię w wolnych chwilach. Jeśli coś Ci się spodobało - mogę coś podobnego wykonać dla Ciebie. Pisz śmiało na madmad35opole@interia.pl . Na pewno się dogadamy.
Blog poszerzę również o krótkie informacje na temat kosmetyków, które trafiają do mojej kosmetyczki. Pozdrawiam Magda

piątek, 29 listopada 2013

Nowa paletka w mojej kolekcji - podobna do Sleek

Witajcie
Chciałam Wam pokazać paletkę którą sobie właśnie kupiłam. Jest to paletka podobna do słynnych paletek SLEEK

W skład paletkich Technic electric beauty OMBRES & PAUPIERES wchodzi 12 kolorów cieni, wszystkie są perłowe.
Kolory w paletce ładne i intensywne, jednak na dłoni już tak mocne nie są, wzmocnić ich kolor można, gdy położy się je na bazę pod cienie.
Tak wygląda górna linia cieni bez bazy
a tak dolna
Też jakość zdjęć nie jest najlepsza. Zobaczymy jak się sprawdzą, zwłaszcza, że cena nie jest wygórowana, bo za całą paletkę zapłaciłam aż 9zł.

I jeszcze skład
Postaram się Wam wkrótce pokazać jak wyglądają na oczkach.




4 komentarze:

  1. ciekawe jak wyjdą na powiekach:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam tą i jeszcze wersję z brązami ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam tą samą paletkę i wykonałam nią już makijaż, możesz zobaczyć na moim blogu co ja nią stworzyłam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. jaskrawe kolory:) ciekawa jestem jak będzie wyglądac makijaż:)

    OdpowiedzUsuń