Moja mała twórczość

Serdecznie zapraszam do obejrzenia mojej małej "twórczości". Postaram się pokazać to co robię w wolnych chwilach. Jeśli coś Ci się spodobało - mogę coś podobnego wykonać dla Ciebie. Pisz śmiało na madmad35opole@interia.pl . Na pewno się dogadamy.
Blog poszerzę również o krótkie informacje na temat kosmetyków, które trafiają do mojej kosmetyczki. Pozdrawiam Magda

środa, 13 listopada 2013

PRZEGLAD POCZTOWY

Oto przesyłki, które do mnie dotarły w tym tygodniu, a to pewnie nie koniec.
Dzięki Agencji marketingu i rekomendacji Talk Marketing wraz z przyjaciółmi i rodziną będę mogła spędzić urocze chwile z czekoladkami DANUSIA.
Paczuszka zawiera batoniki o tradycyjnym znanym już mi smaku oraz dwie nowości Danusie z ajerkoniakiem i likierem kawowym.
Jako czekoladożercy bardzo nas ta przesyłka ucieszyła. Już jutro będziemy w gronie znajomych testować te słodkości.

Druga przesyłka przyszła do mnieod JM-Spa&Wellness.
Przesyłka zawiera zestaw maseczek do przetestowania z firmy Ziaja (glinki) oraz z Marion (peel off). oraz odżywkę do włosów Intensywna odbudowa. Wszystkie produkty bardzo mnie ucieszyły, wprawdzie jedną z tych glinek znam, ale chętnie jeszcze raz wypróbuję maseczkę i podzielę się moją recenzją z Wami. Odżywka też trafiła do mnie w odpowiednim momencie, gdyż akurat kończy mi się aktualnie używana odżywka z Oriflame.

Kolejną niespodzianką jest wybranie mnie do testów maseczek przez Malinę. Brałam udział w akcji na jej blogu Październik miesiącem maseczek i teraz będę mogła dalej kontynuować tą akcję testując maseczki z TOŁPY. Już wkrótce czeka Was więc dawka postów o tematyce maseczkowej.

Otrzymałam również książkę, od samej autorki Ewy Bauer. Książka bierze udział w akcji "Wędrująca książka" na FB i po jej przeczytaniu będzie przekazana dalej. Recenzja książki ukarze się na moim blogu z recenzjami książkowymi Ogród książek Mad.


Tak wygląda mój mały przegląd pocztowy.




1 komentarz: