Moja mała twórczość

Serdecznie zapraszam do obejrzenia mojej małej "twórczości". Postaram się pokazać to co robię w wolnych chwilach. Jeśli coś Ci się spodobało - mogę coś podobnego wykonać dla Ciebie. Pisz śmiało na madmad35opole@interia.pl . Na pewno się dogadamy.
Blog poszerzę również o krótkie informacje na temat kosmetyków, które trafiają do mojej kosmetyczki. Pozdrawiam Magda

środa, 20 listopada 2013

MARION - MASECZKA OCZYSZCZAJĄCA PEEL OFF

MARION - MASECZKA OCZYSZCZAJĄCA PEEL OFF
EKSTRAKT Z ANANASA I BRZOSKWINI

Bardzo lubię wszelkie maseczki, a maseczki typu peel off chyba najbardziej. Uwielbiam moment ściągania jej z twarzy, gdy czuję się jakbym ściągała drugą skórę.

Tym razem dzięki uprzejmości firmy JM Spa&Wellness przetestowałam Maseczkę oczyszczającą z ekstraktem z ananasa i brzoskwini.

Opis produktu:

Oczyszczająca maseczka w formie żelu. Dzięki działaniu peel off maseczka natychmiast usuwa zanieczyszczenia i oczyszcza pory. Wchłania nadmiar sebum i usuwa martwe komórki naskórka. Formuła maseczki zawiera ekstrakty z ananasa i brzoskwini, które zmiękczają naskórek, działają odświeżająco i regenerująco. Maseczka pozostawia skórę czystą, odżywioną i wygładzoną. 


Cena: ok 3zł


Moja opinia:

Maseczka zapakowana jest w saszetkę z dozownikiem. Uważam to za świetne rozwiązanie, gdyż zawartość maseczki starczy nawet na 3 zużycia i można je z powrotem zamknąć. Po drugie dozownik ułatwia aplikację, nie muszę rozcinać saszetki by dostać się do zawartości.
Konsystencja maseczki - żelowa, przeźroczystej barwy.Zapach bardzo przyjemny z nutką ananasa.
Nakłada się ją bardzo fajnie, trzeba starać się rozprowadzić ją równomiernie i niezbyt grubo, bo wtedy jednakowo zasycha i świetnie się ją ściąga.
Po nałożeniu maseczki czułam delikatne pieczenie, ale było to spowodowane tym, że maseczkę nakładałam po peelingu twarzy i mogły na niej być jakieś mikrouszkodzenia.
Efekt po zastosowaniu - dobry. Cera nie tłuściła się i maseczka nie spowodowała intensywniejszego wydzielania sebum. Twarz miała wyrównany koloryt i była fajnie gładka. Efekt gładkości nie był jednak zbyt długotrwały. Maseczka jest delikatna, nie podrażnia skóry, ani moich wrażliwych oczu.
Może nie uzyskamy spektakularnych efektów, ale na pewno nasza cera będzie wyglądała zdrowo i promiennie. Maseczka warta uwagi, gdyż jest wydajna i tania. Polecam 

Moja ocena: 4/6


1 komentarz: