Moja mała twórczość

Serdecznie zapraszam do obejrzenia mojej małej "twórczości". Postaram się pokazać to co robię w wolnych chwilach. Jeśli coś Ci się spodobało - mogę coś podobnego wykonać dla Ciebie. Pisz śmiało na madmad35opole@interia.pl . Na pewno się dogadamy.
Blog poszerzę również o krótkie informacje na temat kosmetyków, które trafiają do mojej kosmetyczki. Pozdrawiam Magda

niedziela, 17 listopada 2013

PAT&RUB - Scrub cukrowy - Rewitalizujący

PAT&RUB - Scrub cukrowy - Rewitalizujący

Bardzo lubię peelingi, dlatego bardzo mnie ucieszył peeling cukrowy z PAT&RUB dołączony do październikowego Glossyboxa. O firmie słyszałam dużo pozytywnych opinii, zresztą bardzo byłam zadowolona z olejku rozświetlającego, który używałam latem. Teraz przyszedł czas na opinie o otrzymanym scrubie.

Opis produktu:
Seria Rewitalizująca jest pogotowiem ratunkowym dla przesuszonej i wymagającej nawilżenia skóry. Kosmetyki z tej linii zawierają ekstrakt z żurawiny, która ma działanie antyoksydacyjne. Pachną przyjemnie i orzeźwiająco cytryną.
Skóra staje się gładka i ujędrniona. Pięknie wygląda i pachnie.
Cytrynowy ekoaromat Rewitalizującego Scrubu do Ciała przyjemnie odświeża zmysły i dodaje energii.
Żurawina zwalcza objawy starzenia się skóry, regeneruje i wzmacnia.
Olejek cytrynowy poprawia wygląd skóry: wygładza i oczyszcza.
Po użyciu Scrubu skóra nie potrzebuje dodatkowo balsamu lub masła po kąpieli.

Kompozycja:
 
  • kryształki cukru trzcinowego* – złuszczają martwy naskórek i wygładzają skórę
  • żurawina* – zwalcza wolne rodniki, regeneruje, wzmacnia
  • olejek cytrynowy* – odświeża umysł, poprawia wygląd skóry: wygładza i oczyszcza
  • oliwa i masło z oliwek* – wygładza i koi 
  • masło shea* – nawilża i zmiękcza
  • olej babassu* – uelastycznia, nawilża, jest naturalnym filtrem UV
  • masło z awokado * – natłuszcza i regeneruje, chroni przed czynnikami zewnętrznymi, w tym promieniami słonecznymi
  • masło kakaowe* – uelastycznia i koi podrażnienia
  • wosk pszczeli* – uelastycznia i zmiękcza
  • naturalna witamina E* - – wygładza, ujędrnia, natłuszcza i nawilża
  • inne roślinne substancje natłuszczające i  nawilżające*
*surowce naturalne i z certyfikatem ekologicznym


Cena: 79,00/500ml  tutaj>>>

Moja opinia:
Do przetestowania nie miałam tak dużej ilości scrubu jak w pakowaniu pełnowymiarowym. Wystarczyło mi to na dwa zastosowania. Pierwsze co od razu zauważyłam po otworzeniu opakowania to cudowny cytrusowy zapach. Konsystencja zbita, bardzo gęsta w delikatnym, brązowym  kolorze.

Produkt dość ciężko się wydobywało z opakowania. Drobinki cukru dość duże, bardzo dobrze peelingujące. Sam skrub nawet po wilgotnej skórze rozprowadza się dość ciężko, czasami obsypując się. Potem ciężko się spłukuje, pozostawiając wyraźną powłokę.
Skóra po użyciu scrubu jest gładka, ale jakby pokryta delikatną warstewką trochę lepiej substancji. Jednak pięknie pachnie przez długi czas, jest wyraźnie nawilżona i miękka w dotyku.
Faktycznie zastosowanie tego produktu rano odświeża skórę, pobudza do działania i jest fajnym rozwiązaniem gdy nie mamy czasu by smarować się balsamem lub jakimś masłem do ciała.
Początkowo miałam mieszane uczucia co do tego scrubu, jednak uznałam, że nie mogę wypowiedzieć się negatywnie, gdyż za krótko go używałam. Musiałabym przetestować duże opakowanie by stwierdzić wpływ produktu na moją skórę. Mi osobiście nie przeszkadza tłustawa powłoka na skórze, jedyne co denerwowało mnie to to, że nie mogłam zmyć peelingu z ciała. Takiego uczucia nie lubię. No może jeszcze konsystencja, mogła by być bardziej miękka, by łatwiej nabrać scrub na dłonie i by tak się nie kruszył podczas mycia.
Jednak za duży plus uważam zapach, był zniewalający i taki super orzeźwiający.
Może kiedyś uda mi się jeszcze przetestować ten produkt, zwłaszcza, że lubię produkty w 100% naturalne, o prawdziwym a nie chemicznym zapachu.

Moja ocena: 4/6

Miałyście ten scrub? Jaka jest Wasza opinia o tym produkcie?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz